همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نوری که شهدای مدافع حریم اهل بیت (ع) به جامعه می بخشند از برکت قرآن است.

کیومرث حیدری

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در مراسم اختتامیه هفدهمین مسابقات سراسری قرآن نیروی زمینی ارتش که با حضور همسران، فرزندان و خواهران شاغل در نزاجا برگزار شد، این مطلب را عنوان کرد و گفت: مدافعین حرم اهل بیت (ع ) حماسه ای به منصه ی ظهور رساندند که تا حالا در تاریخ بی نظیر بوده است.

وی گفت: خدا را شاکریم که زمانی زندگی می کنیم که در سایه ولایت و قرآن هستیم و همه این ها بدون شک رحین تربیت، حضور،مربیگری و ارشادات مقام معظم رهبری و روحانیون بصیر و آگاه بوده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: اگر تربیت قرآنی نبود امروز در نیروی زمینی شاهد این همه موفقیت و سرافرازی نبودیم.

امیر سرتیپ حیدری اضافه کرد: امروز خداوند را شاکریم که تنها کشوری هستیم که از نعمت ولایت و رهبری برخورداریم که بتوانیم در مسیر ولایت و پشت سر ولایت گام برداریم.

وی گفت: ما به عظمت روح شهدای مدافع حرم غبطه می خوریم که با اهدای جان شیرین خود توانسته اند در بین جوانان اینگونه باشند و اگر بستر و تربیت قرآنی نبود شاهد اینگونه عروج هایی آسمانی و روحانی در دفاع از حریم آل الله نبودیم.

وی در ادامه گفت: تمام کسانی که در مسیر قرآن گام بر می دارند و در هر یگان از نیروی زمینی مشغول خدمت می باشند در آنجا نورانیت خاصی وجود دارد و در پرتو این افراد کارکنان دیگری نیز در مسیر قرآن گام برداشته که این خود در ارتقاء سطح معنوی و رزمی آنان موثر است.

در پایان این مراسم معنوی از تمامی نفرات برتر رشته های مختلف شرکت کننده در هفدهمین مسابقات سراسری قرآن نیروی زمینی ارتش تجلیل شد.

کد خبر 379453

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha