همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: انقلاب ما با سایر انقلاب ها یک تفاوت اساسی و یک شاخصه بی نظیر داشت و آن هم رهبری الهی حضرت امام خمینی (ره) بود.

نوذر نعمتی

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، این مطلب را امیر سرتیپ نوذر نعمتی در آیین اختتامیه نخستین جشنواره تئاتر نزاجا که در سالن سینما شهرک شهید فلاحی برگزار شد، عنوان کرد و ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک دهه فجر گفت: در آن ایام مردم تحت لوای رهبری امام خمینی(ره) کاری کردند که در دنیا بی نظیر بود شاید در حال حاضر با مشکلاتی هم داشته باشیم اما این مشکلات مربوط به ما مسئولین می باشد نه انقلاب.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر و اتفاقاتی که منجر به بیداری اسلامی در بعضی از کشورها شد پیروزی هایی به دست آمد اما عدم وجود رهبری مانند امام راحل موجب شد که امروز چیزی از آن اتفاقات باقی نماند، اما ما سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب را با صلابت تر از همیشه جشن می گیریم و این به برکت وجود امام راحل و مقام معظم رهبری است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی گفت: پیروی بی نظیر همه اقشار از رهبری شاخصه ای است که در مردم ما پررنگ است و باعث می شود انقلاب اسلامی با قدرت تر از همیشه به راه خود ادامه دهد.

امیر سرتیپ نعمتی اضافه کرد: در این چند روز گذشته رییس جمهور آمریکا سخنانی گفت و همه منتظر بودیم ببینیم در روز نوزدهم بهمن فرمانده معظم کل قوا چه مطالبی را بیان خواهند فرمود و ایشان در یک جمله بسیار زیبا جواب همه این سخنان را دادند و فرمودند'ملت ما در روز 22 بهمن جواب این ها را خواهند داد.

وی توضیح داد: از فعالیت های شایسته اداره عقیدتی سیاسی نزاجا به خصوص زحماتی که برای این جشنواره تئاتر کشیدند تشکر می کنیم در این جشنواره شاهد رقابت گروه هایی از شمالغرب تا جنوب شرق بودیم این یعنی همه یکان های نیروی زمینی فعالیت خوبی داشته اند.

جشنواره تئاتر سرباز برای نخستین بار در سطح یکان های نیروی زمینی از تاریخ 17 تا 20 بهمن سال جاری برگزار شد که از بین 53 نمایشنامه ارسالی به دبیرخانه جشنواره 19 نمایشنامه در غالب 13 گروه و 95 هنرمند در سه سالن مجزا با داوری اساتید خارج از نیروی زمینی به رقابت پرداختند.

این جشنواره با موضوعات قرآن و حدیث،‌ دفاع مقدس و شهدای نزاجا و مدافع حرم، دهه مبارک فجر و سرباز برگزار شد.

کد خبر 361493

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha