همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: هدف دشمن از اجرای نفوذ، سست کردن عقیده ما نسبت به ولی فقیه، ولایت و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهدا و گذشتگان پر نور است.

کیومرث حیدری

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، این مطلب را امیر سرتیپ کیومرث حیدری در گردهمایی سیاسی مسئولین و روحانیون نزاجا عنوان کرد و گفت: حضور عقیدتی سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی، باعث رشد و بالندگی شده است.

وی ادامه داد: در زمان حاضر یکی از خطراتی که جامعه را تهدید می کند و اصلیت نظام که وجود مقدس ولی فقیه است را تحت الشعاع قرار می دهد این است که دشمنان ما همه قوای خود را بسیج کرده اند که ولی فقیه را مورد هجمه قرار دهند، یعنی خطر این است که اعتقاد ما را می خواهند ضعیف کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه مسئله نفوذ بر دو نوع است، گفت: نخستین نوع، نفوذ در عوام و مردم که همان تلاش برای بی توجهی به ولایت است. و مسئله دوم نفوذ در خواص است.

امیر سرتیپ حیدری توضیح داد: آن چیزی که مردم و خانواده ها را مورد تهدید قرار می دهد همین مسئله نفوذ است. نفوذ، همان تهی کردن اعتقادات و ارزش های مورد عقیده مردم است.

وی با اشاره به اینکه وجود عقیدتی سیاسی به عنوان یک رسانه موثر برای تکرار پیام های انقلاب است، عنوان کرد: حضور، ارشاد و تبلیغ شما روحانیون در ایجاد بستر مناسب برای عدالت خواهی موثر و مفید خواهد بود.

گردهمایی سیاسی روحانیون، معاونین، میران اداره و معاونین هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های یگان های نیروی زمینی ارتش در مناطق سمنان، گلستان و قم با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم رئیس عقیدتی سیاسی ارتش، حجت الاسلام محمد قاسم وفا رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی و امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در سالن شهید مطهری ستاد نیروی زمینی برگزار شد.

کد خبر 363155

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha