چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۸۶ - ۱۸:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهردار تهران گفت: یکی از مهمترین کارهایی که در جامعه امروز ما باید به آن توجه کنیم موضوع اخلاق است که به اعتقاد من در یک جامعه اسلامی بستر اصلی کارهاست

دکتر محمد باقر قالیباف در دیدار با نخبگان کرمانشاه ضمن تاکید بر موضوع اخلاق افزود: علما به درستی بر این اعتقادند که در جامعه اسلامی قبل از هر کاری باید عدالت مورد توجه قرار گیرد و شاید بسیاری از افراد در یک نگاه ، عدالت را با وجوه اقتصادی و قضایی ببینند اما عدالت وجوهات دیگری از جمله عدالت اجتماعی و از همه مهمتر عدالت اخلاقی دارد که ما به این بخش کمتر پرداخته ایم .

وی افزود: موضوع دوم که مهمترین چالش امروز ما در کشور است بحث مربوط به کارآمدی است که تا حدودی از آن غافل شده ایم و من معتقدم هر فرد در حوزه مسئولیت خود باید کارآمدی داشته باشد. مدیریت بدون کارآمدی سودمند نیست.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران وی سپس با گرامیداشت هفته بسیج این ایام را که یادآور ایثار و شهادت و فرهنگ عاشوراست به نخبگان تبریک گفت و افزود : انصافا بسیج و بسیجیان در پیروزی انقلاب نقش مهمی داشته اند که ما امروز به پاس شجاعت ها، دلاوری ها ، از جان گذشتگی‌ها و فداکاری‌های آن ها این هفته را گرامی می‌داریم.

قالیباف با بیان اینکه ما امروز در کشور کمبود منابع و نیروی انسانی نداریم، گفت: امروز زحمات زیادی در سطح کشور کشیده می‌شود اما مشکلات بسیاری وجود دارد و اشتغال و بیکاری از جمله معضلات جدی کشور هستند و با توجه به اخلاق و همچنین موضوع کارآمدی می توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

قالیباف در پایان  اظهار امیدواری کرد تا با همکاری و تلاش نخبگان و بزرگان جامعه و کشور بسیاری از مشکلات رفع شود.

شایان ذکر است شهردار تهران به منظور سخنرانی در جمع استادان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهر کرمانشاه به این شهر سفر کرده است.

کد خبر 37794

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز