همشهری آنلاین: سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده نیروی مقاومت بسیج دوشنبه پنجم آذر، اعلام کرد: بسیجیان چون دژی استوار در برابر تهدیدات دشمنان ایستاده‌اند.

به گزارش ایرنا ، محمد علی جعفری در رزمایش بزرگ حماسه مقاومت و پایداری بسیجیان تهران بزرگ در منطقه صابرین در شرق تهران، گفت: بسیجیان آگاه و موءمن پس از جنگ چون دژی استوار در برابر تهدید دشمنان در عرصه‌های مختلف امنیتی، فرهنگی وسیاسی ایستادند و نام ایران، انقلاب‌واسلام را با هدایت رهبر فرزانه انقلاب تعالی بخشیدند.

رزمایش بزرگ حماسه مقاومت وپ ایداری صبح دوشنبه با سان دیدن رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا از مقابل گردان‌های نمونه بسیجی تهران بزرگ آغاز شد.

پنجم آذرماه سالروز فرمان تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی مبنی بر تشکیل نیروی مقاومت بسیج است.

فرمانده‌ نیروی مقاومت بسیج گفت: دراین زمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان سرافراز براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی با درکی عمیق از شرایط و تحولات ملی و منطقه‌ای از مواضع مقتدرانه نظام در عرصه بین‌الملل و انرژی هسته‌ای حمایت می‌کنند و بر انسجام اسلامی تاکید دارند.

جعفری گفت: امروز بسیج با حضور بالنده و پایان ناپذیر برای دفاع همه جانبه از انقلاب و نظام اسلامی آماده تر از هر زمان، گوش به فرمان مقتدای خود دارند.

وی افزود: افتخار دارم به نمایندگی از آحاد بسیجیان ارتش ‪ ۲۰‬میلیونی سراسر کشور حضور پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی را در جمع خود گرامی دارم و مراتب قدردانی بسیجیان سرافراز تهران بزرگ را از حضور گرم و صمیمی شما اعلام دارم.

فرماندهی کل سپاه ‌پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جمع حاضر بخشی از سازماندهی ارتش ‪ ۲۰‬میلیونی و گردان‌های رزمی الزهرا، عاشورا و یگان‌های سازندگی از همه اقشار و گروه‌های تهران بزرگ است.

جعفری گفت: این جمع حاضر همراه با بیش از هشت میلیون بسیجی دیگر سراسر کشور به طور همزمان به صف ایستاده‌اند تا آمادگی همه جانبه خود را برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدید دشمنان انقلاب اسلامی و حفظ ارزش‌های والای آن به فرماندهی کل قوا اعلام کنند.

وی افزود: آن روز که امام راحل در تدبیری بی‌بدیل فرمان تاریخی خود مبنی بر تشکیل نیروی مقاومت بسیج را ماه‌ها قبل از جنگ تحمیلی‌صادر کردند، بسیاری از مدعیان سیاسی ، اصل این اقدام با تردید مواجه ساختند، اما حضور مخلصانه بسیجیان در دوران جاودانه دفاع مقدس، بسیج را به مدرسه عشق، شور و شعور تبدیل کرد و مایه عزت و سرافرازی ایران اسلامی شد.

کد خبر 37598

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز