چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۸۶ - ۱۳:۳۱
۰ نفر

ناصر امانی مقام معظم رهبری در فرمایشات مراسم مانور سراسری بسیجیان در تاریخ 5/9/86 در شرق تهران با توصیفی زیبا بسیج را «اقیانوسی آرام و پرعمق» معرفی کردند که از کنار همه تهمت‌ها و غوغا سالاری‌هایی که علیه آن ساز شد، بزرگوارانه گذشت، می‌گذرد و در آینده هم خواهد گذشت.

قرآن کریم نیز هنگام توصیف مومنین از این صفت آنان این گونه یاد می‌کند که «واذا امروا باللغو مروا کراما» هنگامی که با پدیده‌های بیهوده و بی‌خاصیت بر می‌خورند  بزرگوارانه از آن عبور می‌کنند.

آرامی اقیانوس در هوای آفتابی و صاف استمرار خواهد داشت اما اگر ابرهای سیاه آسمان را بپوشانند و بادهای موسمی از طوفان خبر د هند دیگر از «آرام» خبری نخواهد بود و موج‌های متلاطم در این اقیانوس به پا خواهند خواست و برای آنان که می‌خواهند در پناه آرامش اقیانوس به صید طعمه‌های خویش بپردازند مرگ و نیستی به ارمغان می‌آورد.

اقیانوس آرام بسیج یکبار طوفانی شد و امواج سهمگین آن کمر ارتش تا دندان مسلح بعثی را در هم شکست و صدام و حزب منفورش را به زباله دان تاریخ سپرد و دوباره آرام گرفت اما گویا آنان که صدام معدوم را به مصاف این اقیانوس تشویق  و خود غرق شدنش را نظاره کردند دوباره وسوسه می‌شوند که این بار مستقیم به مصافش روند، شاید تصور می‌کنند طولانی شدن دوران آرامش اقیانوس، بسیج را از ساختن موج و طوفان عاجز کرده و یا عمق آن را کم کرده است.

زهی تصور باطل، مانور 5/8 میلیون نفری بسیجیان مومن و مجاهد در سالروز تشکیل آن به فرمان حضرت امام خمینی «ره» و پیام اقتدار و پایداری که این نمایش زیبا از زبان رهبرمعظم انقلاب اسلامی به همه دشمنان جهانی ارسال کرد، اندیشه تکرار تجربه تلخ گذشته را از آنان سلب و قدرت اصلی بازدارندگی ملت ایران را نه سلاح اتمی که اقیانوس بیکران بسیجیان سلحشور اعلام کرد.

کد خبر 37821

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز