یکشنبه ۴ آذر ۱۳۸۶ - ۰۶:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس اداره پشتیبانی فنی تلفن همگانی از راه‌اندازی 300 کیوسک اینترنتی در تهران خبر داد.

به گزاراش سایت شرکت مخابرات استان تهران این کیوسک‌ها در راستای ارائه خدمات دولت الکترونیک به شهروندان در شهر تهران نصب شد.

محسن حمزه‌زاده رئیس اداره پشتیبانی فنی تلفن همگانی ضمن اعلام این مطلب گفت: دستگاه‌های مولتی‌مدیا در مکان‌های آموزشی نظیر دانشگاه‌ها، کتابخانه‌ها، فرهنگسراها، مدارس و مکان‌های عمومی نظیر فرودگاه، ایستگاه راه‌آهن، ترمینال مسافربری، هتل‌ها نصب شده است و 600 دستگاه دیگر نیز تا اواخر سال جاری در این شهر نصب می‌شود.

وی اظهار داشت: دستگاه مولتی مدیا سیستمی است که قابلیت برقراری تماس تلفنی و استفاده همزمان از سرویس‌های اینترنت از طریق کارت‌های تلفن همگانی به متقاضیان ارائه می‌کند.

حمزه‌زاده استفاده از دستگاه بعنوان تلفن همگانی، دسترسی به اینترنت پرسرعت، امکان اتصال به اینترنت از طریق مدل‌های ADSL، ISDN، DIAL UP، امکان گرفتن عکس از طریق Webcam نصب شده بر روی دستگاه و چاپ یا ارسال آن، را از قابلیت‌های کیوسک اینترنتی بیان کرد.

وی گفت: این دستگاه قابلیت ارائه تیزرهای تبلیغاتی، استفاده از امکانات اینترنت نظیر ارسال و دریافت Email، چت، جستجو، مشاهده اخبار روز ایران و جهان، امکان Down load، Upload فایل از طریق پورت‌ها USB نصب شده بر روی دستگاه را به کاربران می‌دهد.

رئیس اداره پشتیبانی فنی تلفن همگانی شرکت مخابرات گفت: این دستگاه علاوه بر زبان فارسی امکان تغییر به زبان‌های انگلیسی، عربی، آلمانی و فرانسه را نیز دارد

کد خبر 37476

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز