همشهری آنلاین: رژیم گرفتن اغلب به معنای گرسنه ماندن و اشتیاق برای غذاهایی است که نمی‌توانید بخورید

dieting

و در این وضعیت ممکن است تسلیم وسوسه خوردن غذاهای ممنوع و پرخوری شوید.

با رعایت کردن این نکات رژیم گرفتن برای شما ساده‌تر می‌شود:

- به‌طور کامل از خوردن غذای مطلوبتان پرهیز نکنید، وعده‌های کوچک‌تری از آن بخورید.

- فیبرهای خوراکی بیشتری مصرف کنید. غذاهای پرکننده و غنی از فیبر مانند حبوبات، غلات کامل، میوه و سبزی بخورید.

- آشپزخانه‌تان را فقط با غذاهای مغذی پر کنید. از نوشیدنی‌ها و غذاهای پرکالری و عاری از مواد مغذی پرهیز کنید.

HealthDay

 

 

کد خبر 372575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

دیدگاه خوانندگان

آخرین خبرهای بازار