همشهری آنلاین: نسل جدید اتوبوس بین شهری (SC457) تا بهمن امسال وارد بازار می‌شود.

پیام ناصری مدیر عامل شرکت توسعه خودروکار با اعلام این خبر گفت: این اتوبوس مدل توسعه یافته sc457 است که با طراحی بدنه و تزیینات داخلی جدید، شبکه تهویه تقویت شده، شبکه الکترونیکی جدید مجهز به مسیریابی و اعلام محورهای خطرناک عرضه می شود.

وی افزود: این اتوبوس بر اساس شرایط اقلیمی و جاده ای ایران طراحی شده است و قابلیت تامین نیاز بازار داخلی و کشورهای منطقه را نیز دارد. ناصری از عرضه نسل جدید اتوبوس شهری o457 نیز خبر داد و گفت: این اتوبوس نیز با طراحی بدنه و تزئینات داخلی جدید و شبکه خودکار اعلام ایستگاه با تلاش شرکت توسعه خودروکار معرفی شده است.

وی افزود: موتور این اتوبوس اسکانیای گازسوز است و فناوری گاز سوز به شاسی درایو آن منتقل شده، به طوری که پایداری خودرو و فضای مناسب برای شبکه تهویه ایجاد شده است.
وی با اشاره به اینکه مخازن گاز در این اتوبوس زیر شاسی قرار می گیرد گفت: اتوبوس بین شهری جدید ایران خودرو مورد توجه و استقبال مقامات واحدهای اتوبوسرانی کشور قرار گرفته است و به زودی به تولید انبوه می رسد.

مدیر عامل شرکت توسعه خودرو کار نیاز بازار داخلی به این اتوبوس را سالانه 5 هزار دستگاه عنوان کرد و افزود: این اتوبوس از استاندارد یورو 2 برخوردار است و قابلیت ارتقا به استاندارد یورو 4 را نیز دارد.

ناصری با اعلام خبر عرضه نسل جدید اتوبوس شهری c457 گفت: این اتوبوس نیز از طراحی بدنه جدید و قیمت اقتصادی برخوردار است و اوایل سال آینده به تولید انبوه می‌رسد.

وی تقاضای بازار داخل برای این اتوبوس را سالانه حدود دو هزار دستگاه عنوان کرد و افزود: این اتوبوس نیز قابلیت صادرات به بازار خاورمیانه و کشورهای مشترک المنافع را دارد.

کد خبر 36853

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز