همشهری آنلاین: مدیر ستاد اجرایی دومین نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه خودرو از برگزاری این نمایشگاه از 27 تا 30 آذر امسال در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو ناصر شاه حسینی با بیان این مطلب هدف از برگزاری این نمایشگاه را عرضه توانمندی‌های صنعت قطعه‌سازی کشور و ارائه آخرین دستاوردهای این صنعت در ایران و جهان، فراهم آوردن تسهیلات مناسب و جذب سرمایه‌گذاری خارجی دانست.

وی افزود: پیش بینی می‌شود بیش از 500 شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور به‌هم می‌رسانند که تا امروز کشورهای تایلند، تایوان، هند، چین، انگلیس، آلمان، امارات متحده عربی، فرانسه، ترکیه و اسپانیا برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کرده‌اند.

مدیر ستاد اجرایی این نمایشگاه گفت: از نکات قابل توجه این نمایشگاه حضور قطعه‌سازان کشور فرانسه برای آشنایی با همکاران ایرانی است.

شاه حسینی در ادامه تصریح کرد: این نمایشگاه به همت انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو با مجوز سازمان توسعه تجارت و تحت نظارت شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران در 11 سالن با وسعت حدود 30 هزار متر مربع برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مخاطبان این نمایشگاه همه قطعه سازان و مجموعه سازان خودرو، شرکت‌های عرضه کننده خدمات فنی مهندسی، مهندسان مشاور، بانک‌ها، مؤسسات مالی، شرکت‌های سرمایه گذار در این صنعت است.

شاه حسینی گفت: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی این نمایشگاه به نشانی www.iran-Autopart.com مراجعه کنند.

کد خبر 35204

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز