یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: از آن جایی که هر روز شایعاتی برای آیفون هشت به وجود می‌آید در جدیدترین آن شکلی فرضی با توجه به شایعات درباره طراحی ظاهری آیفون هشت به وجود آمده است.

آیفون ۸

محصولی از شركت اپل  که گفته می‌شود با صفحه نمایش OLED خمیده راهی بازار می‌شود و دکمه‌ی خانه‌ هم روی این گوشی قرار نگرفته است. این تغییرات باعث شده که هر کسی ایده‌ی خودش را درباره‌ی ظاهر آیفون ۸ داشته باشد.

به تازگی طرحی جدید از آیفون هشت در طراحی شده که خیلی شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند. در این طراحی سعی شده که گوشی جدید اپل از لبه‌های بسیار باریکی برخوردار باشد و صفحه نمایش هم بیشترین فضا از سطح گوشی را به خودش اختصاص دهد.

در این تصاویر موجود دستیار صوتی سیری را به دنیای واقعیت افزوده شده  و اینکه این دستیار صوتی به چه صورت می‌تواند اطلاعات مختلفی از محیط اطراف به کاربران بدهد. حتی در این طرح‌ها به این موضوع هم اشاره می‌شود که سیری به چه شکل می‌تواند ضربان قلب افراد را اندازه بگیرد.

شایعه دیگری که باعث شده آیفون هشت بیش از پیش فضایی‌تر به نظر رسد استفاده از صفحه نمایش خمیده و ظریف است. بر اساس گزارش Nikkei به نظر می‌رسد آیفون ۸ واقعا نمایشگر OLED خمیده دارد. البته خمیدگی نمایشگر این گوشی به‌اندازه‌ی گوشی‌های سامسونگ گلکسی اج نیست.

در عوض طراحی باظرافت‌تری دارد. باید یادآوری کنیم گفته می‌شود این خمیدگی نمایشگر به خاطر زیبایی آن است و کاربری خاصی ندارد. بنابراین ما انتظار امکاناتی که سامسونگ در انحنای گلکسی اج ارائه داده نداریم.

در این گزارش آمده است خمیدگی آیفون ۸ ظریف‌تر از نمایشگرهای گلکسی S7 اج خواهد بود. شاید خمیدگی کمتر به چالش ساخت کاور شیشه‌ای خمیده که با نمایشگر جفت شود، مربوط است.

گفته می‌شود اگرچه نمایشگر خمیده به بیننده اجازه می‌دهد از فاصله‌ی ۱۳٫۲ سانتی‌متری دید خوبی داشته باشد و گوشی را براق‌تر و جذاب‌تر می‌کند، ولی کارکرد معناداری برای آن در نظر گرفته نشده است.

آیفون ۸

آیفون ۸

آیفون ۸

کد خبر 366518

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha