سه‌شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: اپل از یکی از آزمایشگاه‌های خود برای توسعه سخت‌افزار آیفون ۸ در خاورمیانه استفاده می‌کند که تا سال آینده بتواند این گوشی را که طراحی مجدد می‌شود را معرفی کند.

فعلا اطلاعات درباره چگونگی طراحی آیفون 8 کمیاب هست ولی خبری مبنی بر اینکه صفحه نمایش این گوشی با فناوری edge-to-edge ساخته می‌شود بسیار سر و صدا کرده است که اگر از این فناوری استفاده شود دیگر ما شاهد هیچ گونه دکمه‌ای بر روی آیفون نخواهیم بود.

بنا به گزارش بخش شده، اپل قطعات سخت‌افزاری مورد نیاز برای آیفون 8 را در شهر Herzliya می‌سازد. براساس اطلاعات  گفته شده توسط یکی از کارمندان شرکت اپل آیفون 8 به طور کلی با نسخه‌های قبلی خود متفاوت است.

در طول گفتگویی که سایت معتبر و مشهور Business Insider با این کارمند داشت، او به طور کاملا مشخصی از کلمه آیفون 8 برای طراحی گوشی جدید اپل استفاده می‌کرد. این نکته بسیار جالب است چون که اگر به تاریخچه ساخت آیفون توجه کنیم شاهد این هستیم که نسخه بعدی آیفون همانند گذشته باید 7s باشد و آیفون 8 در سال 2018 آماده معرفی می‌شود.

دلیل این که می‌گوییم 2018 به خاطر این است که دوسال فرایند ساخت آیفون 7 طول کشید که شاید هم همین زمان برای نسخه بعدی لازم باشد.

با اينهمه آیفون 7 تغییرات بسیاری را در خود ایجاد کرد که می‌توان از بهترین تغییرات آن به پردازشگر جدیدش اشاره کرد. با این که آیفون 7 این همه تغییر داشته آیا می توان باور کرد که آیفون 7s در راه است.

بنا به اطلاعات گفته شده آیفون 8 دارای دوربینی بسیار قوی‌تر از نسخه‌های پیشین خود هست و کیفیت تصاویر گرفته شده به سمت طبیعی بودن هرچه تمام‌تر می‌رود.

منبع: techinsider

کد خبر 348528

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha