جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
۰ نفر

آیفون ۸ را در حال حاضر مورد انتظارترین اسمارت‌فون در بین بقیه گوشی‌های هوشمند است.

آیفون ۸

این گوشی تا الان بسیار شایعه درست کرده که اگر به این شایعه‌ها توجه کنیم متوجه می‌شویم که اپل قصد دارد توسعه آیفون هشت را ماورای تصور ما توسعه بدهد.

طبق شایعه‌های موجود پنل صفحه نمایش آیفون به صورت لبه به لبه(edge-to-edge) است. یعنی اینکه کلا گوشی به صورت صفحه نمایش درست شده است.

اپل | آینده آیفون چیست؟

آخرین خبر از طراحی آیفون هشت مبنی بر استفاده از اپل از تکنولوژی اینترنت نسل پنجم یعنی همان 5G در آیفون ۸ استفاده خواهد کرد. یکی از اهداف اصلی اپل برای استفاده از اینترنت نسل پنجم بالا بردن سرعت دانلود و آپلود فایل و همینطور اتصال سریع ios به اینترنت است.

یکی دیگر از خبرهای موجود درباره این گوشی نبود دکمه خانه و استفاده از حسگر اثر انگشت می‌باشد. همچنین در خبرها آمده است اپل از دو دوربین برای سلفی در پنل جلویی آیفون هشت استفاده نکرده ولی در پنل پشتی این گوشی از دو دوربین استفاده شده است.

جدا از ویژگی‌های گفته شده، اپل از دو اسپیکر در انتهای هر لبه استفاده کرده همچنین یک پورت Lightning در میانه لبه این گوشی وجود دارد.

از دیگر ویژگی‌های موجود استفاده شده در این گوشی می‌توان به صفحه نمایش OLED، قابلیت شارژ با استفاده شبکه بیسیم و استفاده از چیپست A11 با ویژگی واقعیت افزوده یا همان AR اشاره کرد.

درباره قیمت هم طبق شایعه‌های موجود احتمالا 1000 دلار برای خرید آیفون هشت بپردازید.

کد خبر 371935

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha