مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۸۶ - ۱۸:۱۷
۰ نفر

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به استفاده غیر قانونی از گاز مایع ال‌پی‌جی در خودروها هشدار داد.

به گزارش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، در این اطلاعیه آمده است:  از آنجا که برخی افراد ناآگاه و سود جو به صورت غیرقانونی و غیر ایمن،  به نصب تجهیزات مصرف سوخت گاز مایع (ال‌پی‌جی)، در خودروها اقدام می‌نمایند، با آنان برخورد شده و تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

این شرکت هشدا ر داد: استفاده از کپسول‌های 11 کیلویی گاز مایع که صرفا مصرف خانگی داشته و فاقد هرگونه امنیت برای نصب در خودروها هستند، علاوه بر خسارت‌های جبران ناپذیر به خودرو، اطرافیان و سرنشینان را در معرض خطر جانی قرار داده‌اند و متاسفانه در مواردی انفجار خودروها موجب مرگ تعدادی از هموطنان شده است.

این اطلاعیه می‌افزاید: ضمن هشدار به افراد مذکور از هموطنان تقاضا می‌نماید که از نصب  ابزار اضافی و غیر ایمن بر روی خودروها خودداری کنند.

بر اساس این گزارش تمامی کسانی که با نصب غیر قانونی تجهیزات مصرف سوخت ال‌پی‌جی، توزیع خارج از شبکه یا استفاده ناایمن از گاز مایع ال‌پی‌جی در خودروها باعث بروز حوادث و همچنین اخلال در توزیع سوخت گاز مایع شوند پیگرد قانونی خواهند داشت و در صورت انفجار و ایجاد خسارت‌ جانی و مالی ضامن خسارت‌های وارده خواهند بود.

کد خبر 36454

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز