مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۸۶ - ۰۶:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت پارس‌خودرو مطالعات اولیه گازسوز کردن تندر (ال-90) را آغازکرده است و نخستین تندرگازسوز تا پایان سال 86 به بازار عرضه می‌شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر عبدالله بابایی - مدیر عامل شرکت گسترش خدمات پارس خودرو - در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب ادامه داد: با نهایی شدن مطالعات تولید تندر 90 دوگانه سوز از ابتدای سال آینده بخشی از تولید این خودرو به صورت گازسوز با موتور پایه گازسوز عرضه می‌شود.

بابایی با اشاره به آخرین وضع تولید تندر(ال-90) در پارس خودرو گفت: تولید روزانه تندر در مجموعه پارس خودرو یکصد دستگاه است و با همین تعداد تولید هم این شرکت قادر است به تمام تعهدات 24 هزار دستگاهی خود تا پایان امسال عمل کند.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت می تواند هم اکنون تولید خودرا در صورت تامین قطعه تا روزانه 700 دستگاه افزایش دهد که با تحقق آن پیش فروش جدید نیز انجام خواهد شد.
بابایی به متقاضیانی که اقدام به پیش خرید خودرو تندر(ال-90) با مدل E2 کرده اند، پیشنهاد داد در صورت عجله داشتن برای دریافت خودرو با مراجعه نمایندگی‌های پارس خودرو، خودرو خود را با دیگر مدل‌های این خودرو مانند E1 و E0 جایگزین کنند.

مدیرعامل شرکت گسترش خدمات پارس خودرو با بیان اینکه تاکنون 3هزار و700 نفر از متقاضیان، خودور تندر خود را دریافت کرده اند، گفت: همزمان با عرضه این خودرو شبکه ارائه خدمات پس از فروش این خودرو نیز درحال گسترش است.

وی گفت: در این زمینه در مهرماه 86 نخستین کلینیک تخصصی خدمات پس از فروش تندر در تهران افتتاح شد و هم اکنون همه مراکز خدمات پارس خودرو و سایپا آماده خدمات رسانی به دارندگان تندر است و با هماهنگی انجام شده با گروه صنعتی ایران خودرو از ماه اینده خریداران تندر می‌توانند با مراجعه به هریک از نمایندگی‌های ایران خودرو و سایپا از خدمات پس از فروش مورد نیاز استفاده کنند.

بابایی از تولید خودرو جدید "مورانو" در گروه نیسان شرکت پارس خورو در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این خودرو در سطح و رتبه خوروهای لوکس گروه نیسان قرار دارد و قیمت آن 50 تا 60 میلیون تومان است.

وی افزود: پیش فروش خودرو مگان نیز به عنوان خودروی که توانسته است بازار خوبی در ایران پیدا کند در حال انجام است.

کد خبر 34487

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز