سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: آخرین برنامه هزار صدای سنتی در سال ۱۳۹۵ روز پنج شنبه ۱۹ اسفند در فرهنگسرای ارسباران با حضور برخی از چهره‌های پیشکسوت و شناخته شده موسیقی و نیز اجراهایی ویژه برگزار خواهد شد.

هزار صدا

آرش نصیری مدیر و کارشناس مجموعه برنامه هزار صدا ضمن اعلام این خبر به همشهری‌آنلاین گفت:در این برنامه که مثل دو برنامه قبلی به بخش موسیقی کلاسیک ایرانی اختصاص دارد،مهدی آذرسینا، ردیف‌دان و آهنگساز به عنوان کارشناس آهنگسازی و نوازندگی، محمدمعتمدی به عنوان کارشناس آواز و غلامرضا طریقی به عنوان کارشناس شعر و ترانه به بررسی آثار گروه‌های جوان پرداخته و گروه برگزیده را معرفی خواهند کرد.

وی افزود: در این برنامه، حمیدرضا منفرد، خواننده جوانی که فیلم اجرایش در تلویزیون و محافل دیگر بسیار دیده شده و مورد توجه قرار گرفته است، به عنوان خواننده مهمان قطعاتی را اجرا خواهد کرد.

حميدرضا منفرد از شهر رى فرزند زنده ياد رضا منفرد (از خوانندگان بنام سبك سنتى نسل گذشته) است و پدربزرگش هم، زنده ياد حاج مرشد محمود معروف به بلبل شهررى نيز از صدايى زيبا و رسا برخوردار و از زمينه خوانان معروف تهران بوده است.

نصیری افزود: این برنامه با توجه به نزدیکی به هشتم اسفند، سالروز درگذشت استاد غلامحسین بنان، به این بزرگمرد موسیقی ایران تقدیم خواهد شد و در کنار آن، تماشاگران شاهد میان برنامه‌های جذاب دیگری نیز خواهند بود.

هزارصدا برنامه‌ای برای حمایت و راهنمایی چهره‌های تازه موسیقی‌ست که از سال 92 به مدیریت آرش نصیری در فرهنگسرای ارسباران آغاز به کار کرده است و هم اکنون در دو بخش پاپ و سنتی ایرانی هر ماه هر کدام یک بار برگزار می شود. برنامه این پنج شنبه، هفدهمین برنامه هزارصدای برگزارشده در سال 1395 است.

بنابر اعلام مدیر این برنامه، فینال بخش‌های پاپ و سنتی هزارصدا، فروردین و اردی‌بهشت 96 برگزار و نفرات و گروه‌های برگزیده معرفی خواهند شد. در برنامه گذشته هزارصدا که روز جمعه ششم اسفند و به داوری  هادی منتظری، حسین علیشاپور و علیرضا بدیع برگزار شد، گروه نوای خیال به آهنگسازی و سرپرستی جهانبخش احمدپور به مقام اول دست یافت.

کد خبر 364066

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha