دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۸۶ - ۰۹:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین- نمایشگاه مطبوعات- زهرا رفیعی: غرفه مؤسسه همشهری در ششمین روز برگزاری چهاردهمین نمایشگاه مستقل مطبوعات میزبان مقامات سیاسی، شهری، اجتماعی مختلفی بود.

دکتر محمدباقر قالیباف شهردار تهران با حضور کوتاه مدت در غرفه همشهری گفت: موسسه همشهری در مدتی که بنده توفیق همکاری در آن را دارم، توانسته است به صورت  ملی گسترش یابد. همشهری در یک سال گذشته به دنبال توسعه کمی بر بخش کیفی خود تمرکز کرده است. رویکرد تخصصی همشهری با ماموریت های شهرداری هماهنگ است. به نظرم همشهری به همراه نشریات و سایت خود توانسته به این سمت حرکت کند.

دکتر محمد باقر قالیباف

فلاحت پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در غرفه همشهری گفت:« یکی از دلایل اصلی کاهش تیراژ روزنامه‌ها، ورود روزنامه‌های آنلاین است؛ این مسئله مشخصه رسانه‌های جدید است. به نظر من یکی از  بهترین امکاناتی که همشهری آنلاین در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد سابقه خبرها است.»

فلاحت پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس

«پیشرفته‌ترین سیستم فوریتی پلیسی دنیا به نام سیستم هوشمند پلیس 110 برای افزایش سرعت مامورین در صحنه طراحی و راه اندازی شد». این خبری بود که سردار مومنی، معاون عملیات نیروی انتظامی و ریس مرکز فوریت پلیس 110 از طریق سیستم پیامک همشهری به 700 هزار مشترک در سراسر کشور داد.

سردار مؤمنی

سردار مومنی با اشاره به این که خبر‌های همشهری با موضوع اجتماعی را پیگیری می‌کند گفت: رسانه‌ها در پیشگیری از جرایم و ایجاد امنیت پایدار نقش بسزایی دارند.  معتقدم امنیت یک فرآورده اجتماعی است که حاصل تلاش پلیس و رسانه‌ها است. پلیس امنیت را نمی‌تواند به تنهایی ایجاد کند.

وی افزود: موسسه همشهری توانسته است نقش موثری را در ایجاد امنیت اجتماعی جامعه ایفا کند.

سردار باقر زاده

پرویز فتاح وزیر نیرو

محمد علی حسینی سخنگوی وزارت امور خارجه

ششمین روز نمایشگاه امسال با حضور دکتر پرویز فتاح وزیر نیرو، یزدانی خرم رییس فدراسیون کشتی، دکتر رهنما معاون پژوهشی دانشگاه آزاد، سردار باقر زاده معاونت روابط عمومی و تبلیغات بنیاد و سید محمد‌علی حسینی سخنگوی وزارت امور خارجه همراه بود.

کد خبر 36403

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز