مدیر کل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد در نشست خبری گفت: با توجه به تراکم آثار ارسالی در اواخر ایام مهلت ارسال و موفق نشدن گروه زیادی از متقاضیان برای رساندن آثار خود این مهلت تا نیمه اول مهرماه تمدیدشد.

پرویزی افزود: در ارتباط با برگزاری این جشنواره اطلاع رسانی گسترده ای در نشریات و رسانه ها صورت گرفت و گروه های زیادی هم در این جشنواره شرکت کردند.

وی افزود: مهم‌ترین ویژگی این جشنواره نسبت به دوره‌های پیشین، شرکت کشورهای خارجی به ویژه کشورهای منطقه است که ضمن بین المللی برگزارشدن آن از طراوت ونشاط خاصی نیز برخوردارخواهدبود.

وی ضمن اعلام زمان جشنواره که از 12 تا 22 آبان‌ماه خواهد بود گفت: دراین نمایشگاه برای بازدیدکنندگان امکانات رفاهی مناسب از قبیل رستوران، نمازخانه، سالن آمفی تئاتر، سالن کنفرانس و پارکینگ فراهم خواهد بود تا شهروندان با آرامش بیشتری از این نمایشگاه و جشنواره استفاده کنند.

پرویزی همچنین گفت: امسال شرکت‌کنندگان  علاوه بر مراجعه حضوری از امکان ثبت‌نام اینترنتی نیز برخوردارند. در بخش بین الملل نیز برای نمایندگان رسانه‌های خارجی مقیم ایران کمیته داوری مجزا از کمیته های داوری داخلی در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه صد نفر از اساتید مجرب داخلی به بررسی آثار ارسالی خواهند پرداخت.

مطبوعات در همه سطوح دولت را آزادانه نقد و بلکه تخطئه می‌کنند و هیچ مشکلی برای آنها وجود ندارد. از نظر برخورد با مطبوعات در این دوره کمترین تذکر و توقیف مطبوعاتی وجود داشته است.

کد خبر 32348

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز