همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هم اینک دنیا به اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران اعتراف دارد و این موضوع بطور دقیق توسط متخصصان این حوزه بررسی شده است.

کیومرث حیدری

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در مراسم معارفه فرمانده ارشد قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا افزود: به اعتراف دشمنان این مرز و بوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعنوان یک قدرت بزرگ و مقتدر شناخته می شود.

وی به مصادیق اقتدار کشور اشاره کرد و ادامه داد: تسخیر افغانستان و عراق بر اساس هدف تسلط بر ایران انجام شد ولی بعدها به این نتیجه رسیدند که نمی توانند چکمه های خود را وارد کشور ما کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش توضیح داد: دشمنان با تجهیزات و آخرین فناوری ها اقتدار ایران را بررسی کردند و متوجه شدند اگر به کشورمان حمله کنند این سرزمین به گورستان آنها تبدیل خواهد شد، بر همین اساس در موضع انفعالی قرار و تصمیم گرفتند رویکردهای فرهنگی را بیش از گذشته دنبال کنند.

امیر سرتیپ حیدری افزود: از بین بردن منافع جمهوری اسلامی ایران بعنوان یک رویکرد اساسی پس از بررسی اقتدار کشورمان، به صورت ویژه دنبال و پروژه حمله نظامی به بایگانی غربی ها سپرده شد.

وی ادامه داد: بیش از 150 فرستنده رادیویی و تلویزیونی تلاش می کنند ایران را از لحاظ فرهنگی نابود کنند و در این مسیر به خیال خود در حال تلاش برای از بین بردن ارزش های ناب اسلامی هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: از مولفه های اصلی اقتدار ایران می توان به وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی و رهنمودهای ایشان، مکتب رهایی بخش اسلام و حضور همیشگی مردم در عرصه های مختلف اشاره کرد.

امیر سرتیپ حیدری افزود: توجه ویژه به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، مهم ترین راه برای حراست از اقتدار کشور است. به فرموده رهبری، روحیه های انقلابی که روزی در بسیج دنبال می شد امروز در ارتش به وضوح دیده می شود و این روحیه باید بصورت ویژه تقویت گردد.

به گزارش ایرنا در مراسم معارفه فرمانده ارشد قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا، امیر سرتیپ دوم رضا آذریان بعنوان فرمانده ارشد نزاجا در شمال شرق کشور معرفی و از تلاش های امیر سرتیپ علی جهانشاهی تقدیر شد.

جهانشاهی در زمان حاضر به معاونت هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش منصوب شده است.

کد خبر 363953

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha