نمایشگاه یاد یار مهربان در دوره‌های آینده به صورت همزمان در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی پنجمین نمایشگاه یاد یار مهربان، علی اکبر اشعری، رئیس کتابخانه ملی و مبدع طرح نمایشگاه یاد یار مهربان با اعلام این خبر ابراز امیدواری کرد که پس از پایان نمایشگاه یاد یار مهربان این نمایشگاه تا پایان سال در 5 استان دیگر نیز برگزار می‌شود.

رئیس کتابخانه ملی در ادامه تصریح کرد: برگزارکنندگان نمایشگاه یاد یار مهربان هر سال شاهد تجربیات جدیدی در هنگام برگزاری این نمایشگاه هستند.

اگر روند برگزاری نمایشگاه را در سال‌های اخیر بررسی کنیم، شاهد رشد دستاوردهای این نمایشگاه خواهیم بود.

وی افزود: پس از پایان این نمایشگاه و تا پایان سال‌جاری نمایشگاه یاد یار مهربان در 5 استان دیگر نیز برگزار خواهد شد و به زودی نیز شرایط سراسری شدن این نمایشگاه فراهم خواهد شد.

اشعری با اشاره به نقش پررنگ نمایشگاه‌هایی چون یاد یار مهربان گفت: برگزاری این نمایشگاه در سطح وسیع زمینه ساز گسترش فرهنگ کتابخوانی در سطح وسیع تری خواهد شد وهمین امر در آینده بسیار نزدیک رونقی به بازار نشر خواهد داد.

وی با اشاره به همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با سازمان فرهنگی  هنری شهرداری تهران گفت: این حرکت همسو و هماهنگ با هم زمینه تعامل بیشتر 2 نهاد دولتی می‌شود و هم در سطح وسیع زمینه ساز گسترش فرهنگ کتابخوانی می‌شود.

در همین حال رئیس کتابخانه ملی اعلام کرد همزمان با هفته کتاب، بخش اهدای کتاب در کتابخانه ملی راه‌اندازی می‌شود. به گزارش ستاد خبری هفته کتاب، علی‌اکبر اشعری افزود: به مناسبت هفته کتاب بخش امانت کتاب کتابخانه ملی نیز راه‌اندازی خواهد شد.

کد خبر 36176

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز