همشهری آنلاین: تولسی گابارد نماینده دموکرات کنگره آمریکا که در ماه ژانویه به دمشق رفته بود، تایید کرد که در این سفر با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه نیز دیدار داشته است.

تولسی گابارد

به گزارش ايرنا به نقل از خبرگزاری رویترز، تولسی گابارد که با شبکه سی ان ان آمریکا صحبت کرده، افزود: هرچه می خواهید در مورد اسد فکر کنید، اما او رئیس جمهوری سوریه است در واقع برای دستیابی به توافق قابل اجرا باید با او گفت و گو کرد.

نماینده کنگره آمریکا در خصوص گروه های مخالف دولت سوریه گفت: در صورت سقوط نظام اسد، گروه معتدلی وجود ندارد و گروه تروریستی القاعده و گروه های مشابه آن بر سوریه تسلط می‌یابند.

گابارد در پایان تاکید کرده است: اجازه دهید تا مردم سوریه در خصوص آینده شان تصمیم بگیرند، نه آمریکا و کشورهای خارجی دیگر.

در حالی نماینده کنگره آمریکا در خصوص تعیین سرنوشت مردم سوریه توسط خود آن ها صحبت می کند که آمریکا در عمل با حمایت از گروه های تروریستی در سوریه رسیدن به صلح در این کشور را با مشکل مواجه ساخته است.

تاکنون چند دور مذاکرات سیاسی در سطوح مختلف و باحضور کنشگران مطرح بین المللی،منطقه ای وطرف های درگیر درسوریه با هدف یافته راه حل سیاسی برای حل بحران این کشور برگزار شده اما نتیجه خاصی در برنداشته است.

کد خبر 360004

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha