چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۶ - ۰۹:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت پست جمهوری اسلامی ایران از نیمه آبان سال 85 تا امروز 8 میلیون و 490 هزار و 948 کارت هوشمند سوخت را درسراسرکشور توزیع کرده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، مدیر طرح سامانه هوشمند سوخت شرکت پست با اعلام این مطلب افزود: این تعداد کارت از میان 9 میلیون و 314 هزار و 431 کارت هوشمند تحویلی به شرکت پست توزیع شده است.

علی اکبر هادوی با بیان اینکه هم اکنون 18 هزار و 789 کارت هوشمند سوخت در دست توزیع کنندگان شرکت پست برای تحویل به مالکان است افزود: 157 هزار و 912 کارت سوخت به علت نقص آدرس و یا نقل مکان مالکان انها در شرکت پست در بخش کارت‌های معطله باقی مانده است.

وی گفت: تعدادی از مالکان خودروها از ابتدای اجرای طرح سامانه هوشمند سوخت تا پایان اردیبهشت امسال برای دریافت کارت خود به شرکت پست مراجعه نکرده اند، که کارت هوشمند این افراد به شرکت ملی نفت باز گردانده شده است.

هادوی تعداد کارت‌های بازگشت داده شده به شرکت ملی نفت را 646 هزار و 782 کارت عنوان کرد و افزود: این افراد برای دریافت کارت خود باید به پایگاه شرکت ملی نفت به ادرس www.niopdc.ir مراجعه کنند.

مدیر طرح سامانه هوشمند سوخت شرکت پست با بیان اینکه روزانه بین 10 تا 30 هزار کارت سوخت با کمک شرکت پست در سراسر کشور توزیع می‌شود گفت: از آغاز طرح سهمیه بندی بنزین 76 هزار و 647 کارت سوخت به علت نقص آدرس به شرکت پست بازگشته است.

وی افزود: از زمانی که کارت سوخت بصورت بسته‌بندی شده در پاکت به شرکت پست تحویل داده می‌شود در مدت 24 تا 72 ساعت به هر نقطه از کشور ارسال می‌شود.

کد خبر 35995

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز