یکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۸۶ - ۱۳:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: اعضای فراکسیون بانوان مجلس شورای اسلامی صبح یکشنبه 13 آبان عازم جمهوری فدرال آلمان شدند

به گزارش خانه ملت، "فاطمه آلیا" نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون بانوان مجلس در راس هیاتی متشکل از نمایندگان عضو این فراکسیون به دعوت رسمی "گرنوت ارلروزیر" مشاور در وزارت امور خارجه جمهوری فدرال آلمان صبح یکشنبه 13 آبان تهران را به مقصد برلین پایتخت این کشور ترک کرد.

"فاطمه آلیا" هدف از انجام این سفر را پاسخ به دعوت وزیر مشاور در وزارت امور خارجه آلمان، بررسی راه‌های تحکیم و تقویت مناسبات فیمابین دو کشور در ابعاد مختلف بویژه در عرصه پارلمانی و نیز بحث و گفتگو با مقامات سیاسی، پارلمانی، قضایی و علمی این کشور پیرامون مباحث و موضوعات مرتبط با خانواده، زنان و جوانان عنوان کرد.

"هربرت هرسنوویتز" سفیر آلمان در تهران نیز در آستانه این سفر با حضور در مجلس شورای اسلامی و دیدار با اعضاء هیات اعزامی اظهار امیدواری کرد که این دیدار موجب گسترده شدن افق‌های نوینی در گسترش همکاری‌های دو کشور در زمینه‌های مختلف باشد.

گفتنی است هیات پارلمانی اعزامی از مجلس شورای اسلامی در این سفر با روسای کمیسیون‌های داخلی و حقوقی مجلس آلمان، "پولنس" رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس، معاون وزیر خارجه آلمان و وزیر دادگستری این کشور دیدار و گفتگو خواهند کرد.

لازم به ذکر است "نیره اخوان بیطرف" نماینده اصفهان و عضو کمیسیون حقوقی و قضایی، "هاجر تحریزی نیک صفت" نماینده رشت و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات، "فاطمه رهبر" نایب رئیس دوم کمیسیون فرهنگی، "عشرت شایق" عضو کمیسیون اصل نود قانون اساسی و "مهرانگیز مروتی" عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، "فاطمه آلیا" را در این سفر همراهی می‌کنند

کد خبر 35803

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز