جمعه ۲۳ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۷:۱۳
۰ نفر

مجلس شورای اسلامی پس از پایان تعطیلات تابستانی، از صبح یکشنبه 25 شهریور، جلسه‌علنی خواهد داشت.

به گزارش اداره اخبار و رسانه‌های گروهی مجلس، هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان و با پایان یافتن تعطیلات تابستانی نمایندگان ملت، جلسه‌ علنی نهاد قانونگذاری رأس ساعت 8 صبح روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

بر اساس اطلاعیه مذکور، جلسات علنی مجلس در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه در
2 نوبت صبح و بعد از ظهر و در روز چهارشنبه در یک نوبت (صبح) تشکیل خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه‌ مجلس شورای اسلامی، ایرادات شورای نگهبان در مورد طرح رسیدگی به دارایی مقامات و مسئولان را قابل رفع دانست و گفت: این اشکالات هفته آینده در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس بررسی می‌شود.

موسی قربانی در گفت‌وگو با مهر در مورد طرح رسیدگی به دارایی مقامات و مسئولان اظهار داشت: این طرح هم اکنون در دستور کار کمیسیون حقوقی و قضایی قرار دارد و پیشنهادات مختلفی در این زمینه مطرح شده است.این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس همچنین از توافق اجمالی این کمیسیون با نماینده شورای نگهبان در مورد این طرح خبر داد.

محمود فرشیدی، وزیر آموزش و پرورش این هفته با حضور در صحن علنی مجلس به سوالات کاظم جلالی نماینده شاهرود در مجلس پاسخ خواهد داد.

با آغاز نشست کاری مجلس در هفته جاری، چندین طرح و لایحه فوریتی و حدود 40 طرح و لایحه در نوبت بررسی قرار می‌گیرند که  گزارش تفریغ بودجه سال 1384و ارائه گزارش توسط رئیس جمهوری اسلامی ایران در مورد عملکرد برنامه چهارم توسعه در روز سه‌شنبه از مهم‌ترین آنهاست.

کد خبر 31430

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز