دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: هنری کسینجر، وزیر خارجه اسبق آمریکا گفت: همه می‌توانند از توانایی هک کردن برخوردار باشند شکی ندارم که روس‌ها ما را هک می‌کنند و من هم امیدوارم که ما هم در آنجا، آنها را هک کنیم.

 هنری کیسینجر، وزیر خارجه اسبق آمریکا گفت: احتمالا هر سرویس اطلاعاتی می‌تواند قلمرو اطلاعاتی کشورهای دیگر را هک کند.اما دقیقا چه فردی چه کاری را انجام می‌دهد.این می‌تواند بخش بسیار حساس اطلاعات باشد.این موضوعی است که صحبت درباره آن بسیار دشوار است زیرا هیچ فردی نمی‌خواهد وسعت همه کارهایی را که انجام می دهد،دیگران بفهمند.

كسينجر افزود:شکی ندارم که روس ها ما را هک می کنند و من هم امیدوارم که ما هم در آنجا آنها را هک کنیم.این‌که شما چه استفاده‌ای از آن می‌کنید خواه این‌که استفاده دشمنانه‌ای باشد این موضوع می‌تواند به مشکلی بین‌المللی بدل شود.

به گزارش  خبرگزاری صدا و سیما، او درباره ولادیمیر پوتین گفت: او مردی خوش مشرب است و توجه زیادی به تاریخ روسیه دارد.او توجه زیادی به منافع ملی روسیه دارد.او ویژگی‌های منحصر به فردی دارد.

وزیر خارجه اسبق آمریکا افزود: مسئله هویت روسیه برای او (پوتین) بسیار مهم است زیرا در نتیجه فروپاشی کمونیسم روسیه 300 سال از تاریخ خود را از دست داد.مسئله‌ای که هم اکنون وجود دارد این است که چه در ذهن آنها(روس‌ها) برای رساندن روسیه به عظمت گذشته‌اش می گذرد و این مشکلی است که ما پیش از این با آن روبه‌رو نبوده‌ایم.

کد خبر 355919

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha