معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران از ارائه بودجه سال آینده شهر تهران به شورای شهر تا پایان دی‌ماه خبر داد.

ناصر اماني با اشاره به اينكه هر سال برابر قانون، شهرداري ملزم است تا آخر دي ماه، بودجه سال بعد شهرداري تهران را تقديم شوراي شهر تهران كند، افزود: اين كار هر سال اتفاق افتاده است و امسال نيز روال كار بر همين منوال است.

وي با تأكيد براينكه طي اين دوره ده ساله مديريت شهري در تهران هميشه لايحه بودجه برابر قانون در اواخر دي‌ماه تقديم شوراي شهر شده است، گفت: امسال هم بودجه سال96شهرداري تهران قبل از پايان دي‌ماه تقديم شوراي اسلامي شهر تهران خواهد شد.
معاون شهردار تهران با اشاره به سياست‌هاي بودجه‌اي سال96كه در جلسه هفته گذشته شوراي شهر به تصويب رسيد، گفت: زمينه و بستر آماده است كه بتوانيم به موقع لايحه بودجه را تقديم شوراي شهر كنيم. به گفته معاون شهردار تهران لايحه بودجه در 3بخش راهبردهاي اساسي در سال96، لايحه پيشنهادي بودجه سال96 و پيوست‌ها و سياست‌هاي اجرايي و الزامات تدوين لايحه بودجه سال96 ارائه مي‌شود.

اماني با تأكيد بر اينكه بودجه سال96 براساس دستورالعمل‌ها و شرايط موجود بايد مديريت شود، خاطرنشان كرد: در بودجه‌ريزي سال96، تلاش مي‌شود با نگاهي واقع‌گرايانه رديف‌هاي درآمدي مطرح و پيشنهادها به‌نحوي ارائه شود كه در تحقق آن هيچ‌گونه مشكلي وجود نداشته باشد.

کد خبر 352707

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha