شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: ارتش، امروز در اوج آمادگی و اقتدار خود قرار دارد و آماده رویارویی با هر تهدیدی است.

 تقی خانی

امیر سرتیپ دوم ستاد شاهین تقی خانی در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز به یاری خداوند سبحان نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل بسر می‌برند و از توانمندی لازم برای رویارویی با هرگونه تهدید برخوردارند.

وی ادامه داد: اقتدار ایران اسلامی برای جهانیان ثابت شده است و دشمنان نیز از این قدرت به خوبی باخبرند.

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران توضیح داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران ،امروز در حوزه فناوری‌های بومی پیشرفته دفاعی و در راستای تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر ارتقای توان بازدارندگی، گام‌های موثری برداشته است.

وی، نقش رسانه‌ها در معرفی توانایی‌های دفاعی ایران اسلامی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: رسانه‌ها نقش موثری در اطلاع رسانی و انتقال رویدادها و دستاوردهای دفاعی کشور برعهده دارند.

تقی خانی در عین حال اظهار کرد: البته انتظار ما این است که رسانه‌ها با نگاهی منصفانه، شفاف و با حفظ ملاحظات و حساسیت‌های انتشار اخبار دفاعی در پوشش فعالیت‌های رسانه ای ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش فعال تری ایفا کنند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش متولی انجام فعالیت‌های فرهنگی و اطلاع رسانی ارتش است و فعالیت ها و دستاوردهای قابل انتشار ارتش در رسانه‌ها از طریق پایگاه اطلاع رسانی ارتش و زیرپورتال‌های نیروهای تابعه آجا به اطلاع مردم می‌رسد.

کد خبر 352429

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha