همشهری آنلاین: جانشین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در حکم سرلشکر باقری حضرت آقا تأکید کردند که به بسیج و حمایت از ‌آن توجه شود و این در دستور کار همه فرماندهان از جمله سرلشکر باقری است.

موسوی

به گزارش تسنیم، امیر سیدعبدالرحیم موسوی جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پنج ساله سازمان بسیج مستضعفین در جمع خبرنگاران، با بیان این مطلب که بسیج نماد توانمندی است که ریشه آن انقلاب اسلامی بوده، گفت: قطعا دستاوردهای بسیج تنها در یک نمایشگاه نمی‌گنجد و هر چه که در عرصه‌های ارزشی انقلاب فکر کنید از بسیج برمی‌آید.

وی افزود: بسیج مصداق کامل شجره طیبه است، بسیج ثمراتی دارد که مورد نیاز امروز است و این نمایشگاه باعث ایجاد شور، شوق و امید می‌شود.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: بسیج یک درخت تناور مجزا از همه چیز است و نگاه مقام معظم رهبری به بسیج نگاه ویژه‌ای است و همه ما اعتقاد داریم که بسیج نسخه شفابخش اکثر قریب به اتفاق دردهای جامعه است.

وی در خصوص برنامه‌های ستاد کل پیرامون بسیج گفت: در حکم سرلشکر باقری، حضرت آقا تأکید کردند که به بسیج و حمایت از ‌آن توجه شود و این در دستور کار همه فرماندهان از جمله سرلشکر باقری است.

موسوی در پایان گفت: سرلشکر باقری همواره به ما ابلاغ می‌کنند که در حوزه‌های مختلف منویات مقام معظم رهبری در خصوص بسیج پیاده شود.

کد خبر 352556

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha