همشهری‌آنلاین: پیروزی دونالد ترامپ به حدی مخالفان او را دچار تشویش ساخته که از همین حالا گروهی برای پیدا کردن رئیس جمهور بعدی به تکاپو افتاده‌اند و کمپینی در شبکه‌های اجتماعی برای دعوت از میشل اوباما، همسر باراک اوباما برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ به راه افتاده است.

 چند ساعت بیشتر از پیروزی دونالد ترامپ، کاندیدای مناقشه‌برانگیز حزب جمهوری‌خواه آمریکا در انتخابات ریاست‌جمهوری نگذشته بود که صدها هزار نفر در شبکه‌های اجتماعی به کمپین دعوت از میشل اوباما، بانوی اول فعلی آمریکا برای انتخابات چهار سال بعد پیوستند.

یکی از حامیان این کمپین نوشته است: "همه‌چیز برای پیروزی میشل اوباما در ۲۰۲۰ مهیاست."

یکی دیگر هم صرفا اصرارش را این‌گونه با تکرار نشان داده است: "لطفا میشل اوباما ۲۰۲۰ بیاد، لطفا میشل اوباما ۲۰۲۰ بیاد، لطفا میشل اوباما ۲۰۲۰ بیاد."

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه هیل،میشل اوباما، همسر باراک اوباما طی ماه‌های اخیر تبدیل به یکی از محبوب‌ترین‌ چهره‌های سیاست در آمریکا شده است. طبق یک نظرسنجی جديد شرکت گالوپ، او ، محبوبیتش به مراتب از هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ و حتی همسرش، باراک اوباما، بیشتر بوده است.

هواداران میشل اوباما البته چندی پیش با یک مشکل بزرگ روبه‌رو شدند زیرا خود میشل اوباما، ماه مارس سال جاری میلادی گفته بود، هیچ علاقه‌ای به رئیس‌جمهور شدن ندارد.

اما حامیان کمپین دعوت از میشل اوباما برای کاندیداتوری ریاست جمهوری درسال 2020  امیدوارند او با مشاهده تحولات اخیر نظرش را در این مورد تغییر دهد.

کد خبر 352372

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha