همشهری آنلاین: رئیس پلیس پایتخت از پاتک پلیس به ۴۰۰۰ انبار و محل دپوی کالای قاچاق خبر داد.

انبار کالاهای قاچاق

به گزارش ایسنا، سردار حسین ساجدی‌نیا در حاشیه طرح عملیاتی برخورد با انبارها و باراندازهای قاچاق کالا با حضور در جمع خبرنگاران گفت: عملیات امروز (يكشنبه 15 آبان) دارای گستردگی زیادی بود و در جریان آن بیش از ۸۰۰ نقطه دپو و بارانداز کالای قاچاق شناسایی شد.

وی با بیان اینکه در این محل‌ها بیش از 4000 سوله و انبار نگهداری از کالای قاچاق وجود دارد، تصریح کرد: تمامی این انبارها شناسایی شده و تعداد قابل توجهی از آنها پاکسازی شد و موارد باقی‌مانده نیز تا ساعاتی دیگر پاکسازی می‌شود.

ساجدی نیا درباره آمار کشفیات و دستگیری‌ها نیز گفت: پس از اتمام عملیات در این خصوص آمار قطعی اعلام می‌شود؛ اما کشفیات قابل توجهی داشته‌ایم.

وی تاکید کرد که اجرای چنین عملیات‌هایی در راستای عمل به دستورات مقام معظم رهبری و حمایت از تولیدکنندگان داخلی ادامه خواهد داشت.

ساجدی نیا، این عملیات را یکی از عملیات‌های بی‌سابقه در برخورد با قاچاقچیان اعلام کرد و گفت: بیش از دو ماه است که اقدامات مأموران برای شناسایی و برخورد با این انبارها آغاز شده است و امروز فاز عملیاتی آن اجرا شد.

به گفته وی، انبارهای شناسایی شده، شناسنامه دارد می‌شوند.

وی که همراه با خبرنگاران و عکاسان از تعدادی انبارها بازدید کرد، افزود: در ادامه این عملیات انبار بزرگ لوازم ورزشی قاچاق در جنوب تهران نیز شناسایی شد که عمده اقلام آن متعلق به کشورهای آمریکایی و اروپایی بود.

ساجدی‌نیا همچنین در راستای عملیات کنترل افزود: همچنین چندین انبار و سوله که لوازم خودرو، سیگار قاچاق، لوازم خانگی و ... در آن نگهداری می‌شد و اقلام آن از نوع قاچاق بود شناسایی شد.همچنین یک کارگاه تولید برچسب تقلبی محصولات نیز شناسایی شده و برخورد قانونی با آن صورت گرفت.

کد خبر 351811

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha