همشهری آنلاین: رئیس سازمان حج با اشاره به سوء استفاده سودجویان از احساسات پاک مشتاقان زیارتی، گفت: خوشبختانه دستگاه‌های نظارتی و پلیس فتا در این حوزه وارد شده و با متخلفین برخورد قانونی شده و فعالان ۲ شبکه جعل ویزای اربعین دستگیر شده‌اند.

به گزارش فارس، سعید اوحدی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص سفر به عراق در اربعین حسيني، افزود: ستاد مرکزی اربعین در وزارت کشور تا کنون 18 جلسه تشکیل داده که این ستاد شامل 13 کمیته است و سازمان حج و زیارت مسئولیت کمیته اعزام را بر عهده دارد.

وی در تشریح فعالیت کمیته اعزام اربعین گفت: برای پذیرش زائران اربعین سامانه سماح ایجاد شده که این سامانه مطمئن‌ترین مسیر ثبت‌نام برای اخذ ویزای زائران اربعین است و در واقع رابط سازمان حج و زیارت با بیش از 2200 دفتر خدمات زیارتی در سراسر کشور برای انجام فرآیند مقدمات صدور ویزای زائران است.

رئیس سازمان حج و زيارت نسبت به سوء استفاده اخیر سودجویان از احساسات پاک مشتاقان زیارتی اشاره کرد که در زمینه جعل ویزای اربعین اقدام کرده‌اند و گفت: خوشبختانه دستگاه‌های نظارتی و پلیس فتا در این حوزه وارد شده و با متخلفین برخورد قانونی شده و فعالان 2 شبکه جعل ویزای اربعین دستگیر شده‌اند.

کد خبر 350959

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha