چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: سعد حریری، رئیس جریان المستقبل لبنان در نشستی با حضور اعضای فراکسیون المستقبل در پارلمان، موضع نهایی خود را نسبت به حمایت از نامزدی میشل عون برای تصدی پست ریاست‌ جمهوری اعلام کرد.

 سعد حریری، رئیس جریان المستقبل لبنان و نخست‌وزیر سابق این کشور امروز چهارشنبه 28 مهر حمایت رسمی از میشل عون، رئیس فراکسیون تغییر و اصلاح لبنان را اعلام نخواهد کرد بلکه این مسئله را به فردا پنجشنبه 29 مهر موکول کرده است.

به گزارش ایسنا، روزنامه الجمهوریه لبنان اعلام کرد با این حال برخی منابع می‌گویند که هنوز موعد اعلام رسمی حمایت از نامزدی میشل عون تعیین نشده است.

به نوشته این روزنامه احتمالا میشل عون به مقر جریان المستقبل در بیت الوسط خواهد رفت و حریری در مقابل فراکسیون المستقبل در حضور عون مستقیما از نامزدی او حمایت مي‌کند. منابع بعید ندانستند که فراکسیون تغییر و اصلاح نیز در این نشست حضور یابد.

سعد حریری طی جلسه روز سه‌شنبه با فراکسیون خود در بیت الوسط موضع نهایی‌اش را اعلام و تأکید کرد که از نامزدی عون حمایت خواهد کرد.

سعد حریری اخیرا دیدارهایی را با مسئولان سیاسی لبنان با هدف حل بحران ریاست‌جمهوری برگزار کرد.

برخي منابع پیش‌بینی کرده‌اند که میشل عون در جلسه 31 اکتبر(10 آبان) پارلمان به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود. سعد حریری می‌خواهد از طریق حمایت از نامزدی میشل عون راه را برای نخست‌وزیر شدن خود هموار کند.

کد خبر 349903

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha