همشهری آنلاین: فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به وجود توانمندی های دفاعی متنوع در سطح نیروهای مسلح، این توانمندی ها را باعث ایجاد سطح مناسبی از بازدارندگی در مقابل دشمنان دانست.

فرزاد اسماعیلی

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی این مطلب را در جمع کارکنان این قرارگاه عنوان کرد.

وی افزود: حضور نیروهای مسلح آماده در کشور و استفاده از ظرفیت های بومی باعث شده است تا کشور در سطح مطلوبی از امنیت پایدار برخوردار باشد و دشمنان اجازه تهدید کشور را به خود ندهند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ادامه داد: امروز شاهدیم که کشورهای ابرقدرت به خود اجازه می دهند تا به راحتی به کشوری تجاوز هوایی کنند یا زیر ساخت ها و اماکن نظامی کشورها را مورد تهاجم قرار دهند اما ایران از امنیت کافی برخوردار است و برای هرگونه تقرب به آسمان کشور می دانند که باید برابر مقررات هماهنگ کنند.

امیر سرتیپ اسماعیلی توضیح داد: جنگ های امروز دنیا نشان می دهد که تهدیدها از طریق حملات هوایی و موشکی است و این موضوع اهمیت وجود و حضور یک شبکه قوی، منسجم و یکپارچه پدافندی را بیش از پیش آشکار می کند و این موضوع، مسئولیت قرارگاه پدافند هوایی را در حفاظت از کشور چند برابر می کند.

وی تاکید کرد: پدافند هوایی در زمان حاضر از توانایی رصد و پایش مناسب آسمان کشور برخوردار است و در صورت نیاز می تواند با اهداف متنوع و در هر ارتفاعی درگیر شود و اجازه نفوذ به آسمان کشور را به هواگردهای متخاصم ندهد.

کد خبر 349545

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha