همشهری آنلاین: فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: سامانه‌های دفاعی قرارگاه پدافند هوایی به گونه‌ای گسترش یافته اند تا بتواند تهدید را قبل از رسیدن به مرزهای کشور کشف کنند و علیه آن اقدام تاکتیکی انجام دهند.

فرزاد اسماعیلی

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، این مطلب را امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در جمع کارکنان ستاد این قرارگاه عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از سامانه ‌های بومی در بخش دفاع هوایی گفت: ما تاکتیک ‌های دفاعی خود را بر اساس تهدیدات روز طراحی می‌ کنیم و بر اساس همین تاکتیک‌ ها، ملزومات و سامانه ‌های مورد نیاز را مطالبه می ‌کنیم؛ ضمن اینکه ما برای دفاع به سامانه‌های بومی تکیه داریم.

وی به گسترش سایت‌ها و مواضع پدافندی در سطح کشور تاکید کرد و در ادامه افزود: با وجود این که تجهیزات پدافند هوایی در تمام طول شبانه روز باید فعالیت داشته باشند، ما سامانه غیر عملیاتی نداریم و قطعات این تجهیزات در داخل کشور آماده می شوند و به موقع در اختیار قرار می‌گیرند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) خاطرنشان کرد: سامانه فرماندهی و کنترل که یکی از پیشرفته ترین سامانه‌های روز دنیاست امروز با همت کارکنان پدافند هوایی و مجموعه‌های دانشگاهی و صنعتی در اختیار پدافند هوایی قرار دارد و می‌تواند پاسخ تهدیدات را بدهد و در تصمیم سازی فرماندهان در میادین نبرد کمک کند.

کد خبر 351309

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha