همشهری بین الملل: تیراندازی در خیابان‌های انگلیس بار دیگر یک قربانی گرفت.

آخرین نوجوانی که در جریان درگیری میان جوانان بریتانیایی جان خود را از دست داد جاناتان ماتوندو 16 ساله است که در شفیلد به قتل رسیده است.

به گفته شاهدان عینی، تیراندازی مرگبار زمانی رخ داد که باند‌های تبهکارانگلیس در شهر شفیلد با هم درگیر شده بودند.

در این درگیری که با تیراندازی همراه بود، ناگهان یکی از گلوله‌ها به نوجوان 16ساله‌ای که در حال عبور از محل درگیری بود اصابت کرد و  وی را به قتل رساند.

جسد نوجوان 16 ساله در ناتینگهام کلیف پارک پیدا شد و پلیس معتقد است که وی بر اثر گلوله به سرش به قتل رسیده است.این در حالی است که برخی از شاهدان گفته‌اند صدای شلیک گلوله از لحظاتی قبل از درگیری باندهای تبهکاری در این محل به گوش می‌رسید.

به همین خاطر پلیس در حال حاضر سرگرم بررسی این فرضیه است که جاناتان به صورت عمدی به قتل رسیده یا گلوله سرگردان عامل قتل وی بوده است.

آشنایان این نوجوان  که یک مهاجر فرانسوی زبان بود می‌گویند که او به هیچ وجه اهل خشونت و درگیری نبود و هیچ کس حتی تصور نمی‌کرد که پای جاناتان به این ماجراها کشیده شود.

جاناتان که اخیرا دوران مدرسه را به پایان رسانده بود قصد داشت وارد دانشگاه شود که این حادثه دردناک به زندگی او پایان داد.

پلیس احتمال می‌دهد که این حادثه بر سر مسائلی همچون قاچاق مواد‌مخدر رخ داده و تا کنون 3 مظنون درخصوص این جنایت دستگیر شده‌اند.

جاناتان یازدهمین نوجوانی است که امسال در جریان درگیری‌های مسلحانه در خیابان‌های انگلیس به قتل رسیده است.

کد خبر 34778

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز