چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: جورج هربرت واکر بوش، رئیس جمهور اسبق آمریکا از هیلاری کلینتون در انتخابات آتی این کشور حمایت می‌کند. این خبر از سوی کاتلین کندی تاونسند، برادرزاده جان اف کندی فاش شده است.

جورج بوش پدر به هیلاری کلینتون رای می‌دهد

به گزارش ايرنا، خانواده بوش از هر گونه اظهار نظری در این زمینه خودداری کرده، اما بنا به گزارش "سی‌ان‌ان" بوش پدر در یک دیدار خصوصی در ایالت مین نظر خود را درباره دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات آتی آمریکا بیان کرده است.

برادرزاده کندی در فیسبوک خود نوشت: «رئیس جمهور به من گفت که رای خود را به خانم کلینتون خواهد داد.»

خانم کاتلین کندی تاونسند (۶۳ ساله)، معاون پیشین فرماندار ایالت مریلند و دختر رابرت کندی، وزیر سابق دادگستری آمریکا است. رابرت کندی در سال ۱۹۶۸ در یک سوءقصد کشته شد.

جورج بوش پدر، چهل و یکمین رئیس جمهور آمریکا است که در سال‌های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۳ این سمت را بر عهده داشت. پسر او جورج دبلیو بوش نیز در سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۹ رئیس جمهور آمریکا بود.

سخنگوی جورج بوش نیز بدون توضیح بیشتر درباره نظر رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: «رای آقای بوش آن چیزی خواهد بود که او ۵۰ روز دیگر درون صندوق رای خواهد انداخت.»

اعضای خانواده بوش که در حزب جمهوری‌خواه دارای نفوذ زیادی هستند تا کنون از حمایت علنی از دونالد ترامپ خودداری کرده‌‌اند. در مراسم معرفی ترامپ در ماه اوت امسال نیز جورج اچ دبلیو بوش و پسرانش جورج و جب حضور نداشتند

کد خبر 347053

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha