سه‌شنبه ۱ آبان ۱۳۸۶ - ۱۱:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: ایران خودرو از ابتدای دی تا بیست و دوم بهمن ماه 86 دو نوع خودرو جدید وارد بازار مصرف می‌کند.

به گفته منوچهر منطقی - مدیر عامل گروه خودروسازی ایران خودرو - قیمت تعیین شده برای این خودروها 10 تا 15 میلیون تومان است.

وی در گفتگو با واحد مرکزی خبر گفت: این خودروها با همکاری مشترک مراکز تحقیقاتی کشورهایی که در آنها پایگاه‌های صادراتی داریم، تولید و سپس در بازارهای آن کشورها و نیز در بازار داخلی و خارجی عرضه می‌شود.

مدیر عامل ایران خودرو گقت: تولید این دو نوع خودرو را با همکاری مشترک روسیه و چین است و ادامه داد: علاوه بر این همکاری‌های مشترکی را نیز برای ساخت خودروهایی با چند کشور اروپایی آغاز کرده‌ایم که در آینده به اطلاع مردم خواهد رسید.

منطقی همچنین از عرضه یک نوع خودرو ارزان قیمت را برای استفاده اقشار متوسط جامعه در اوایل سال آینده خبر داد و افزود: حداکثر تا 3 هفته آینده پایگاه تولیدی ایران خودرو در مصر راه اندازی می‌شود.

وی اضافه کرد: امیدواریم با راه اندازی خط تولید ایران خودرو روابط اقتصادی دو کشور گسترده‌تر شود.

مدیر عامل ایران خودرو با اشاره به جایگاه ویژه دو کشور مصر و سوریه در جهان عرب تاکید کرد: با آغاز به‌کار پایگاه تولیدی ایران خودرو در مصر، دیگر کشورهای عربی از جمله عربستان سعودی و امارات متحده عربی نیز همکاری‌های خود را با ما آغاز خواهند کرد و ما در این کشورها نیز واحدهای تولیدی خود را احداث می‌کنیم.

کد خبر 34701

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز