چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: جنگنده و یک پهپاد اسرائیلی جنگنده‌های اسرائیلی بار دیگر در ساعات اولیه صبح امروز چهارشنبه ۲۴ شهریور مقرهای ارتش سوریه را در بلندی‌های جولان بمباران کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی مقرهای موشکی ارتش سوریه را در استان قنیطره به بهانه پاسخ به سه خمپاره‌ای که به بخش اشغالی جولان اصابت کرده‌ بود، بمباران کرد.

این چهارمین بمباران ارتش سوریه علیه مواضع ارتش سوریه طی ۹ روز است.

رسانه‌های جنگ سوریه نیز اعلام کردند که جنگنده‌های اسرائیلی مقر توپخانه‌ای ارتش را در عین البرج در شرق بلندی‌های جبل الشیخ هدف قرار دادند.

ارتش اسرائیل مدعی است که ارتش سوریه مسئولیت اصابت هر خمپاره یا موشک را به جولان بر عهده دارد باوجود اين‌كه اکثر این خمپاره‌ها بی‌هدف بوده یا به هدف نمی‌خورند.

بنا به گفته یک مقام نظامی سوری، طی هفته گذشته چهار نظامی سوری در حمله اسرائیل به مقر نظامی در قنیطره زخمی شدند.

این حمله‌هاي جدید اسرائیل در حالی انجام مي‌شود که حومه شمالی قنیطره شاهد درگیری‌هایی بین نیروهای ارتش سوریه و احرار الشام، فتح الشام و نیروهای ارتش آزاد سوریه است. این گروه‌ها عملیات "قادسیه جنوب" را برای متصل کردن مناطق تحت سلطه‌شان در قنیطره در حومه غربی دمشق آغاز کرده‌اند.

سایت "روتر نت" اسرائیل نیز گزارش داد که ارتش اسرائیل کمی قبل از نیمه‌های شب گذشته اهدافی را در سوریه بمباران کرد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد، این حمله مقرهای توپخانه‌ای ارتش سوریه را در جولان هدف گرفت.

او افزود: ارتش اسرائیل هرگز هرگونه نقض حاکمیت خود و امنیت شهروندانش را برنمی‌تابد و نظام سوریه را مسئول هر گونه اتفاق در"خاکش" می‌داند.

سوريه ديروز سه‌شنبه 23 شهريور گفت يك جنگنده رژيم صهيونيستي را ساقط كرده‌است.رزيم صهيونيستي اين ادعا را تكذيب كرد و گفت سوريه هيچ جنگنده يا پهپاد اين رژيم را ساقط نكرده است و فقط مناطقي خالي از سكنه را در قلمرو اين رژيم مورد هدف قرارداده‌است.

کد خبر 346366

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha