همشهری‌آنلاین: انتشار شایعاتی درباره سلامتی محمدرضا شجریان، سبب شد تا مدیر عامل خانه موسیقی پس از تماس با خانواده استاد از ادامه مراحل درمانی این خواننده نامی خبر دهد.

 سایت خانه موسیقی ضمن اتتشار این خبر آورده‌است:
در پی بروز شایعات در مورد سلامتی استاد محمدرضا شجریان، حمیدرضا نوربخش از شاگردان استاد شجریان با خانواده ایشان تماس گرفت و جویای احوال استاد آواز ایران شد.

حمیدرضا نوربخش درباره سلامتی استاد شجریان گفت: در روزهای گذشته پس از انتشارات شایعات، با خانواده استاد شجریان تماس‌هایی داشتم و آنطور که خبردار شدیم مراحل درمانی استاد شجریان همچنان ادامه دارد و خوشبختانه هیچکدام از شایعات صحت ندارد.

نوربخش افزود: به گفته تیم پزشکان معالج استاد در آمریکا مرحله نخست شیمی درمانی ایشان به اتمام رسیده و پس از گذراندن دوران نقاهت مراحل درمانی ایشان ادامه پیدا می‌کند.

وی افزود: امیدواریم مراحل درمانی این استاد برجسته موسیقی ایران با موفقیت انجام شود و در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور ایشان در کشور باشیم.

نوربخش در پایان با اشاره به انتشار شایعات بی‌اساس در مورد سلامتی استاد شجریان گفت: از همه علاقمندان و مردم هنردوست ایران می‌خواهم تنها از مراجع رسمی پیگیر سلامتی استاد شجریان باشند و به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجهی نکنند.

کد خبر 345297

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha