همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت : هدف دشمن در جنگ نرم تسلط بر مغزها و افکار همه به ویژه خانواده ها و جوانان است.

 حبیب الله سیاری

امیر دریادار حبیب الله سیاری در مراسم پایانی شانزدهمین دوره رقابت های قرآنی این نیرو درمشهد افزود: پس از پیروزی انقلاب و شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی استکبار جهانی که منافع خود را در منطقه از دست داده با دو حربه جنگ سخت و نرم به مبارزه با ما روی آورد.

وی لازمه نبرد درجنگ سخت را آمادگی 100 درصدی نیروهای مسلح ذکر و بیان کرد: امروز رزمندگان ما با داشتن قوه ایمان و ارتقاء آن روز به روز با تمسک به قرآن بر این آمادگی می افزایند و روحیه شهادت طلبی و رزمی خود را بالا می برند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد : هدف دشمن درجنگ نرم نیز تسلط بر مغزها و افکار همه به ویژه خانواده ها و جوانان است.

وی گفت : دشمن می داند که پس از تسلط بر افکار بر باورها مسلط می شود که نتیجه آن دستیابی دشمن به برنامه ریزی ها و اهدافش خواهد بود.

دریادار سیاری افزود: یکی از راهکارهای دشمن در این رزمگاه تغییر سبک زندگی است که اگر سبک زندگی در جامعه ما تغییر و به سمت و سوی غرب گرایش پیدا کند آنگاه رعایت حجاب اسلامی و حلال و حرام معنا نخواهد داشت.

وی ادامه داد : همانگونه که سربازان و فرماندهان جنگ سخت نظامیان و نیروهای مسلح هستند و همواره در مسیر ارتقاء سطح آمادگی می کوشند باید در جنگ نرم نیز که رزمندگان آن خانواده ها و فرزندانشان هستند تلاش شود تا سبک زندگی آنها دستخوش تغییرات مخرب نشود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: تجهیز این سربازان از طریق انس و عمل به قرآن میسر می شود و از این راه بار دیگر دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به زانو در خواهیم آورد.

شانزدهمین دوره رقابت های خانواده ها و بانوان شاغل نیروی دریایی ارتش از چهارم تا هفتم شهریور جاری در جوار حرم رضوی با حضور 14 گروه از مناطق و پایگاه های نیروی دریایی در مشهد برگزار شد.

کد خبر 344771

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha