همشهری آنلاین: روز دوم رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک ریو با حذف حبیب اخلاقی و بشیر بابا جان‌زاده از دور رقابت‌ها برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

B.Babajanzade

به گزارش روابط عمومي فدراسيون كشتي، حبيب‌اله اخلاقي، نماينده وزن 85 كيلوگرم كشورمان در دور نخست مقابل زاخاري برگ از سوئد با نتيجه 10 بر 0 به پيروزي رسيد. وي در دور بعد مقابل داويد چاكوتادزه از روسيه با نتيجه 9 بر 2 (ضربه فني) شكست خورد و با توجه به حضور اين كشتي‌گير در ديدار فينال، به گروه بازنده‌ها رفت.

اخلاقي در اين گروه با نتيجه 3 بر 2 سامان طهماسبي، دارنده مدال‌هاي نقره و برنز جهان از آذربايجان را شكست داد و در دور بعد به مصاف دنيس كودلا از آلمان رفت. در اين كشتي داوران ابتدا اخطار به حريف آلماني و يك پوئن به حبيب‌اله اخلاقي دادند، اما در ادامه يك اخطار به اخلاقي و يك پوئن به كشتي‌گير آلماني داده شد تا در نهايت كشتي با نتيجه يك بر يك به سود كودلا به پايان برسد.

در رقابت‌هاي وزن 130 كيلوگرم كشتي فرنگي هم بشير بابا جان‌زاده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل كيانگ منگ از چين با نتيجه 3 بر 1 به پيروزي رسيد. وي در دور بعد مقابل ادواردو پاپ از آلمان با نتيجه 3 بر 1شكست خورد و با توجه به شكست اين آلماني مقابل كايالپ ترك، بابا جان‌زاده از دور رقابت‌ها كنار رفت.

 

کد خبر 343361

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha