همشهری آنلاین: مراسم وزن‌کشی اوزان ۸۵ و ۱۳۰ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی بازی های المپیک برگزار شد و اخلاقی و بابا جان‌زاده حریفان خود را شناختند.

اخلاقی-بابا جان‌زاده

به گزارش روابط عمومي فدراسيون كشتي، در وزن 85 كيلوگرم كه 21 كشتي‌گير حضور دارند، حبيب‌اله اخلاقي در دور نخست به مصاف زاكاري برگ از سوئد مي‌رود و در صورت پيروزي بر اين حريف، در دور دوم با برنده مسابقه ميان سامان طهماسبي، دارنده مدال هاي نقره و برنز جهان از آذربايجان و داويد چاكوتادزه از روسيه روبرو خواهد شد. در گروه اخلاقي ويكتور لورينچ، دارنده مدال برنز جهان از مجارستان، ماكسيم مانوكيان از ارمنستان و رستم آساكالوف، نايب قهرمان جهان از ازبكستان حضور دارند. در بالاي جدول نيز ژان بلنيوك، قهرمان جهان از اوكراين و جاويد حمزاتوف، دارنده مدال برنز جهان از بلاروس مطرح‌ترين كشتي‌گيران حاضر هستند.

در وزن 130 كيلوگرم نيز بشير بابا جان‌زاده كه در بالاي جدول حضور دارد، در دور نخست استراحت مي‌كند و در دور دوم به مصاف كيانگ منگ از چين مي‌رود. بابا جان‌زاده در صورت پيروزي بر اين كشتي‌گير، در دور سوم با برنده ادوارد پاپ از آلمان و نورماخان تيناليف، دارنده مدال برنز جهان از قزاقستان كشتي خواهد گرفت. در گروه بابا جان‌زاده رضا كايالپ، قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپيك از تركيه به همراه صباح شريعتي از آذربايجان و رابرت اسميت از آمريكا حضور دارند. در پايين جدول نيز ميخاين لوپز، قهرمان جهان و المپيك از كوبا، الكساندر چرنيتسكي، دارنده مدال برنز جهان از اوكراين، هيكي نابي، دارنده مدال نقره المپيك و قهرمان جهان از استوني و يوهان يورن از سوئد از كشتي‌گيران مطرح هستند. در اين وزن 19 نفر حضور دارند.

رقابت‌هاي اوزان فوق از ساعت 17:30 دوشنبه (25 مرداد) به وقت ايران برگزار مي‌شود.

 

کد خبر 343261

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha