همشهری‌انلاین: وحشت و ازدحام ناشی از یک انفجار یا حمله تروریستی احتمالی در جنوب شرقی فرانسه موجب مصدوم شدن نزدیک به ۴۰ نفر شد.

نیروهای آتش نشانی فرانسه بدون این که شمار دقیق مصدومان این حادثه را مشخص کنند، اعلام کردند افرادی که در این حادثه مصدوم شده بودند در محل مداوا شدند.

این حادثه در منطقه ژوان له پن که به خاطر برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی موسیقی و داشتن کلوپ های شبانه شهرت دارد، اتفاق افتاد.

به گزارش رادیو محلی "بلو آزو" فرانسه ، موج وحشت در میان مردم زمانی ایجاد شد که صدای انفجار چند ترقه که از داخل یک خودرو به بیرون پرتاب شده بود، شنیده شد.

این رادیو از مصدوم شدن 40 نفر در این حادثه خبر داد.

ترس و وحشت موجب شد جمعیت زیادی که روی صندلی‌های بیرون رستوران‌ها، کافه‌ها و کلوپ‌ها نشسته بودند به سرعت به سمت داخل ساختمان‌ها هجوم بیاورند.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما به نقل از خبرگزاری فرانسه از ژوان له پن، مسئولان پلیس منطقه بررسی دوربین‌های نظارتی و امنیتی منطقه را آغاز کردند تا عاملان این حادثه را شناسایی کنند.

روزنامه محلی نیس متن نیز در پایگاه اینترنتی خود تصاویر و فیلم‌هایی را قرار داد که در آن صندلی ها و میزهای رستوران‌ها و کافه‌ها واژگون شده بود و مردم شتاب‌زده به طرف داخل ساختمان‌ها فرار می‌کردند.

چهاردهم ژوئیه ( 25 خرداد ) امسال هم‌زمان با برگزاری جشن‌های ملی فرانسه، یک تروریست که داعش او را از عناصر خود معرفی کرد، با کامیون 85 نفر را در شهر نیس زیر گرفت و کشت. در این حمله بیش از 400 نفر هم مصدوم شدند.

کد خبر 343269

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha