همشهری آنلاین: پرویز مشرف رئیس‌جمهور پاکستان در یک تماس تلفنی با بی‌نظیر بوتو نخست‌وزیر سابق این کشور، از انفجارهای تروریستی در کراچی ابراز تأسف کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از کراچی، ژنرال رشید قریشی سخنگوی ریاست‌جمهوری پاکستان در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد، ژنرال پرویز مشرف رئیس‌جمهور پاکستان در تماس تلفنی با بی‌نظیر بوتو تأسف عمیق خود را از این حمله تروریستی اعلام کرد و متعهد به بازداشت عاملان این جنایت شد.

وی در ادامه به نقل از پرویز مشرف انفجارهای تروریستی کراچی را محکوم کرد و گفت: هیچکس نباید از این موقعیت سوء‌ استفاده و دیگران را به دخالت در این انفجارها متهم کند.

تعهد دولت به بازداشت عاملان انفجارها

رئیس‌جمهور پاکستان همچنین با صدور پیامی حمله به کاروان حامل بی‌نظیر بوتو نخست‌وزیر سابق این کشور در کراچی را محکوم کرد و آن را توطئه‌ای بر ضد دمکراسی نامید.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری آلمان، مشرف در پیام خود به این مناسبت از ملت پاکستان به ویژه ساکنان شهر کراچی خواست تا آرامش خود را حفظ کنند و تأکید کرد دولت برای بازداشت عاملان این حملات و مجازات آنها تلاش می‌کند.

وی با ادای احترام به قربانیان حادثه، برای زخمی‌های این انفجارها آرزوی سلامت کرد.

روز پنجشنبه 18 اکتبر(26 مهر) انفجار دو بمب در مراسم استقبال از خانم بوتو در کراچی، بیش از 100 کشته و 150 مجروح برجای گذاشت.[سابقه موضوع]

کد خبر 34320

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیا و اقیانوسیه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز