فکرش را بکن! یک بشقاب آلبالوی یخ‌زده یا کاسه‌ی هندوانه یا یک شربت پرتقال با چی می‌چسبد؟ با کتاب! کتاب‌های نخوانده یا دوباره‌خوانی کتاب‌های خوانده.

دوچرخه شماره ۸۳۸

روزهاي بلند تابستان بهترين فرصت براي كتاب‌خواندن است. موضوع دومين ايستگاه مسابقه‌هاي تابستاني «كتاب» است...

 

دوچرخه شماره ۸۳۸

 

  • مسابقه‌ي معرفی‌ کتاب

قهرمان من!

 

اكثر داستان‌ها، قهرمان دارند. قهرماني كه ممكن است شخصيتش براي ما جذاب باشد و دوستش داشته باشيم. قهرماني كه ممكن است شبيه ما باشد يا نباشد. مثل ما فكر كند يا نكند. اما دوست داريم جاي او باشيم.

اين‌بار كتاب را از دريچه‌ي قهرمان كتاب معرفي كنيد. بگوييد قهرمان كتاب چه ويژگي‌هايي دارد و چرا دوستش داريد.

 

  • مسابقه‌ي عکس

کتاب‌گرفت!

 

از کتاب‌هایتان عکس بگیرید، اما نه یک عکس معمولی. قرار است کتابتان را بدون شرح معرفی کنید، تنها با یک عکس. می‌توانید جزئیاتی را کنار کتابتان بچینید که به موضوع یا داستان کتاب مرتبط باشد یا در مکانی از کتابتان عکس بگیرید که حال و هوای کتاب را برساند. تمام تلاشتان را بكنيد كه بیننده را به خواندن کتابتان ترغیب کنید!

 

  • مسابقه‌ي تلفنی

بهترین دوستم!

 

همه‌ی ما یک کتاب محبوب داریم؛ کتابی که آن را بیش‌تر از هرکتابی خوانده‌ایم، دوستش داریم و در بهترین جاي کتاب‌خانه‌مان گذاشته‌ایم. به پیام‌گیر دوچرخه زنگ بزنید و بگویید کتاب محبوبتان چیست و چرا این‌قدر دوستش دارید؟

مسابقه از این هم راحت‌تر؟!

 


  • بخوانيد و عمل كنيد!

 

شرايط مسابقه:

* مسابقه‌ها براي 12 تا 17ساله‌هاست.

توجه توجه! در پايان دهمين دوره‌ي خبرنگار افتخاري، خبرنگاران جوان اين دوره هم مي‌توانند در اين مسابقه‌ها شركت كنند.

* ارسال كپي شناسنامه براي دوستاني كه تا به‌حال در مسابقه‌هاي دوچرخه شركت نكرده‌اند يا خبرنگار افتخاري نبوده‌اند، الزامي است.

 

راه‌هاي شركت در مسابقه:

* مسابقه‌ي معرفي‌كتاب را مي‌توانيد با نامه يا اي‌ميل يا تلگرام بفرستيد. در پايان نوشته، اسم، سن و شهرتان را بنويسيد.

* راه‌هاي شركت در مسابقه‌ي عكس متنوع است. مي‌توانيد سي‌دي عكس‌ها را پست كنيد يا عكس‌ها را اي‌ميل كنيد يا از طريق تلگرام بفرستيد. يك راه ديگر هم اين است:

در اينستاگرام آن‌ها را دايركت كنيد، يا آن را در صفحه‌ي خودتان بگذاريد و صفحه‌ي دوچرخه را روي آن تگ كنيد. هرجور كه عكس‌هايتان را مي‌فرستيد، نوشتن اسم كامل، سن و شهرتان را فراموش نكنيد.

* براي مسابقه‌ي تلفني هم بايد با تلفن «الودوچرخه» (23023180) تماس بگيريد. لطفاً با صداي بلند و واضح اسم كامل، سن، شهر و شماره‌ي تلفنتان را بگوييد و بعد جمله‌هايتان را بخوانيد.

مهلت شركت در مسابقه‌ها تا پايان مردادماه 95 است.

کد خبر 340887

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha