همشهری‌آنلاین: فرمانده پلیس رژیم صهیونیستی به نظامیان این رژیم اجازه داد به طرف عاملان پرتاب سنگ و مواد محترقه، گلوله‌های جنگی شلیک کنند.

رژیم صهیونیستی در چارچوب تشدید تدابیر امنیتی در شهر الخلیل در کرانه باختری رود اردن، بازرسی از خودروها را در مناطق مختلف این شهر افزایش داد.

 شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: پایگاه اینترنتی روزنامه القدس العربی چاپ لندن در گزارشی نوشت صدها اسرائیلی اتیوپیایی‌تبار با برپایی تظاهراتی به آنچه که وحشیگری پلیس در تل آویو توصیف کردند، اعتراض کردند. معترضان پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود: باید افسرانی که با خشونت رفتار می‌کنند زندانی شوند.

کابینه رژیم صهیونیستی باهدف تحویل ندادن پیکرهای فلسطینیانی که توسط نظامیان این رژیم به شهادت رسیده‌اند، دستور داد گورستان ویژه‌ای برای دفن این اجساد اختصاص داده‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل این تصمیم را پس از حمله‌هاي ضدصهیونیستی که روزهای پنجشنبه و جمعه در کرانه باختری رود اردن انجام شد، اتخاذ کرد.

تلویزیونی المیادین در گزارشی اعلام کرد نظامیان رژیم صهیونیست در نیمه نخست سال 2016 سه هزار و 412  فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کردند. 706 نفر از این بازداشت‌شدگان فلسطینی، کمتر از سن قانونی دارند و 96 نفر هم زن هستند. بیش از شش هزار و 300 فلسطینی از ماه اکتبر سال گذشته تا کنون بازداشت شده‌اند. هم اکنون 330 کودک و نوجوان فلسطینی در زندان‌های اسرائیل اسیر هستند.

کد خبر 339142

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha