جمعه ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
۰ نفر

iهمشهری آنلاین: پلیس رژیم صهیونیستی روز جمعه همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس وضعیت آماده‌باش خود را بالا برد.

تدابیر امنیتی رژیم صهیونیستی در قدس

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت فلسطین الآن، پلیس رژیم صهیونیستی از صبح روز جمعه نیروهای زیادی را در قدس مستقر کرده و برخی خیابان‌های این شهر را بسته است.

این تدابیر امنیتی و افزایش سطح آماده باش رژیم صهیونیستی همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس صورت می‌گیرد.

در تعدادی زیادی از شهرهای فلسطین نیز مقدماتی برای بزرگداشت روز جهانی قدس فراهم شده و مردم فلسطین قصد دارند مشارکت گسترده‌ای در این مراسم و نماز جمعه داشته باشند.

در همین حال منابع فلسطینی اعلام کردند: پس از آنکه نیروهای رژیم صهیونیستی مانع ورود هزاران فلسطینی برای خواندن نماز جمعه در مسجد الاقصی شدند، درگیری‌های شدیدی میان این نیروها و فلسطینی‌ها در ایست بازرسی قلندیا رخ داد.

به گفته منابع، هزاران فلسطینی برای رفتن به مسجد الاقصی و خواندن آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در ایست بازرسی قلندیا تجمع کردند اما نیروهای رژیم صهیونیستی مانع ورود آن‌ها به شهر قدس می‌شوند.

این منابع اعلام کردند نیروهای رژیم صهیونیستی هزاران فلسطینی را از خواندن آخرین نماز جمعه ماه رمضان در مسجد الاقصی منع کردند.

به گفته منابع نیروهای رژیم صهیونیستی برای متفرق کردن آن‌ها از گاز اشک آور و بمب‌های صوتی استفاده کردند. به دنبال حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌هایی که در ایست بازرسی قلندیا تجمع کرده بودند، یک فلسطینی بر اثر استنشاق گاز اشک آور به شهادت رسید.

کد خبر 338690

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha