همشهری‌آنلاین: برنی سندرز، نامزد حزب دموکرات انتخابات آمریکا گفت وضعیت کنونی رقابت انتخاباتی در حزب دموکرات آمریکا، غیردموکراتیک و نامعقول است و باید تغییر کند.

 برنی سندرز، نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در مصاحبه با تلویزیون سی ان ان ضمن انتقاد از فرایند انتخابات درون حزبی در آمریکا گفت: وضعیت کنونی، غیردموکراتیک و غیرمعقول است و باید تغییر کند؛ این‌که تا چه اندازه تغییر کند چیزی است که من می‌خواهم در مورد آن صحبت کنم. ولی وضعیت موجود، برای من قابل قبول نیست و باید تغییر کند و من فکر می‌کنم اتفاقی که باید بیفتد این است که دموکرات‌ها باید مشخص کنند آیا من نامزد این حزب هستم یا نیستم؛ آنها باید از طبقه متوسط و طبقه کارگر حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛سندرز افزود: سران حزب دموکرات باید درک کنند که من از تأمین‌کنندگان مالی بر سر سفره‌های مجلل شام حمایت نمی‌کنم، بلکه از کارگران حمایت می‌کنم که اکنون در معرض آسیب قرار دارند و خواستار تغییر واقعی در اقتصاد هستند، من فکر می‌کنم سران حزب دموکرات باید این موضوع را درک کنند و فرایند را باز بگذارند و اجازه دهند این افراد وارد شوند.

کد خبر 334664

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha