همشهری آنلاین: منابع امنیتی عراق از آمادگی ۲۰ هزار نیروی امنیتی و مردمی این کشور برای آزاد سازی شهر فلوجه خبر دادند.

۲۰ هزار نیروی امنیتی و مردمی عراق آماده آزاد سازی فلوجه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکای نیوز عربی، منابع امنیتی عراق اعلام کردند که ۲۰ هزار نیروی امنیتی و مردمی این کشور که به انواع سلاح ها مجهز هستند خود را برای آزاد سازی شهر فلوجه از یوغ تروریست های داعش آماده می کنند.

در همین راستا تلویزیون رسمی عراق از شهروندان ساکن فلوجه خواسته است خود را برای ترک شهر و دوری از نبرد ارتش عراق با تروریست های داعش آماده کنند.

ارتش عراق از خانواده هایی که امکان خروج از شهر فلوجه را ندارند خواسته است بر فراز بام خانه خود پرچم سفید نصب کنند.

این در حالی است که پیشتر شیخ «اکرم الکعبی» با بیان اینکه آغاز عملیات آزادسازی فلوجه به معنای فرا رسیدن زمان مرگ داعش در عراق است، تصریح کرده بود: گروه های مقاومت و نیروهای امنیتی عراق دور تا دور شهر «الکرمه» را کمربند امنیتی ایجاد کرده اند و از مردم فلوجه نیز خواسته اند که هرچه سریعتر این شهر ــ که به قتلگاه داعش تبدیل خواهد شد ــ را ترک کنند.

الکعبی همچنین گفته بود: در عملیات آزادسازی شهر فلوجه ۱۳ گروه مقاومت مردمی حضور دارند و این عملیات از چهار محور تکفیریها را هدف قرار خواهد داد.

گفتنی است «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق در دیدار با نمایندگان پارلمان و مسئولان استان الانبار آخرین تلاش ها برای آزاد سازی فلوجه را مورد بررسی قرار داده است.

کد خبر 334572

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha