مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴
۰ نفر

مدیر شمال آفریقا و خاورمیانه بزرگ‌ترین گروه صنعت ریلی سوئیس در دیدار با معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه «چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی» که در پایتخت کشورمان در حال برگزاری است، آمادگی کامل این شرکت معتبر اروپایی را به‌منظور مشارکت در پروژه‌های ریلی تهران اعلام کرد.

مترو

 محمد رحماني در واكنش به گزارشي از پيشرفت‌هاي تهران در احداث و گسترش ايستگاه‌ها و خطوط مترو طي سال‌هاي اخير گفت: امكان ندارد بشود سالي 15كيلومتر مترو ساخت. وي با اشاره به اينكه براساس فناوري‌هاي روز جهان، ساخت مترو در اعماق زمين با توجه به پيچيدگي‌هاي فني از نظر اجرايي كار بسيار دشواري است و در كلانشهري همچون تهران دشوارتر، افزود: از اين رو، احداث 15كيلومتر مترو در تهران به چيزي شبيه معجزه مي‌ماند كه باور آن بسيار سخت است.

معاون شهردار تهران در اين ديدار كه با حضور يان اسميت (Ian Smith) نماينده رسمي اين شركت در ايران و هابيل درويشي، مديرعامل شركت متروي تهران در محل «چهارمين نمايشگاه بين‌المللي حمل‌ونقل ريلي» برگزار شد، گفت: تهران در سال‌هاي اخير پيشرفت بسيار زيادي در صنعت مترو داشته و با اتكا به دانش و توان متخصصان داخلي به موفقيت‌هاي فراواني در اين صنعت دست پيدا كرده است.

تشكري هاشمي با اعلام اينكه مديريت شهري تهران، فعل خواستن و توانستن را به بهترين شكل ممكن محقق كرده و تبلور و تجلي اين مهم را در بومي‌سازي‌ صنعت مترو شاهد هستيم، تأكيد كرد: توسعه مترو كه باعث شگفتي بزرگ‌ترين سازندگان خطوط ريلي در جهان شده، نشان‌دهنده اتكاي كشورمان به اقتصاد درون‌زا با تأسي از آموزه راهبردي و راهگشاي «اقتصاد مقاومتي» است. گفتني است معاون شهردار تهران در پايان اين جلسه با اعلام اينكه پيش شرط همكاري با شركت‌هاي بين‌المللي، تغيير نگاه نسبت به تهران از شهري واردكننده محصول به شهري توليدكننده دانش است، خاطرنشان ساخت: آمادگي داريم تا در تعاملي متقابل، تجربيات خود را در زمينه احداث مترو در اختيارتان قرار دهيم.

کد خبر 334231

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha